۲۳ دی ۱۳۹۳، ۱۲:۱۱

سینماگران به «10 روز با عکاسان ایران» می‌آیند

سینماگران به «10 روز با عکاسان ایران» می‌آیند

علیرضا زرین دست و تهمینه میلانی با حضور در سومین روز برنامه «10 روز با عکاسان ایران» که از سوی انجمن عکاسان سینمای ایران برگزار می‌شود، به تاثیر عکاسی و هنر هفتم می‌پردازند.

به گزارش خبرگزاری مهر، برنامه «10 روز با عکاسان ایران» که هر روز به یکی از هفت انجمن عکاسی شرکت‌کننده در این برنامه اختصاص دارد، در سومین روز خود از سوی انجمن عکاسان سینمای ایران برگزار می‌شود.

در بخش اول این برنامه از ساعت 16 تا 16:30 هیات مدیره این انجمن سخنرانی می‌کنند و از ساعت 16:30 تا 18 علیرضا زرین‌دست، فیلمبردار سینمای ایران درباره «عکاسی سینما» صحبت خواهد کرد.

در ادامه از ساعت 18 تا 18:30 فیلم پخش می‌شود و در بخش پایانی تهمینه میلانی، کارگردان شناخته شده سینما نیز درباره «سینما و نقش عکاسی در آن» سخنرانی می‌کند.

در سومین دوره «10 روز با عکاسان ایران» تمامی گالری‌های خانه هنرمندان ایران به طور همزمان به این برنامه تعلق گرفته است که به همین منظور گالری بهار به انجمن عکاسان ایران، گالری تابستان به انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران، گالری نامی به انجمن عکاسان خانه تئاتر ایران، گالری میرمیران به انجمن عکاسان سینمای ایران، گالری پاییز به انجمن عکاسان میراث فرهنگی، گالری زمستان به انجمن عکاسان تبلیغاتی و صنعتی ایران و گالری ممیز به انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس اختصاص داده شده است.

سومین دوره «10 روز با عکاسان» با دبیری ابراهیم صافی از 21 تا 30 دی سال 93 در خانه هنرمندان ایران به نشانی خيابان طا‌لقاني، خيابان موسوي شمالي (فرصت)، ضلع جنوبی باغ هنر برگزار می‌شود.
 

کد خبر 2464000

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha