۲۴ دی ۱۳۹۳، ۸:۰۴

اکبری:

۴۵ پرونده قاچاق کالا و ارز در شیروان تشکیل شد

۴۵ پرونده قاچاق کالا و ارز در شیروان تشکیل شد

شیروان- رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان شیروان گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۴۵ پرونده قاچاق کالا و ارز در این شهرستان تشکیل شده است.

ابراهیم اکبری در گفتگو با خبرنگار مهر، تعداد کل پرونده های تشکیل شده در زمینه قاچاق کالا و ارز در شهرستان شیروان از ابتدای امسال تا پایان پاییز را ۴۵ پرونده ذکر و اظهار کرد: ارزش ریالی این پرونده های متشکله در مجموع ۱۸ میلیون و ۶۶ هزار و ۶۰۰ ریال برآورد شده است.

وی با بیان این که در مدت مزبور تعداد کل کشفیات کالای دخانی و قاچاق در این شهرستان ۴۴ هزار و ۶۰۰ نخ بوده است، اضافه کرد: مهم ترین پرونده های تشکیل شده در زمینه قاچاق کالا و ارز در شهرستان شیروان مربوط به کشف دو انبار مواد غذایی کالاهای مشمول اعلام موجودی در اردیبهشت امسال به ارزش ۲۸۱ میلیون و ۲۱۰ هزار ریال، کشف یک انبار مواد غذایی کالاهای مشمول اعلام موجودی در خرداد به ارزش ۱۸۸ میلیون و ۸۶۰ میلیون ریال و کشف آرد خبازی با تخلف عرضه خارج از شبکه به ارزش ریالی ۱۰ میلیون و ۴۶۵ هزار ریال است.

اکبری در ادامه با اشاره به رصد هفتگی اقلام و کالاهای پرمصرف در شهرستان، افزود: در این راستا از ابتدای امسال تاکنون ۹ جلسه تنظیم بازار با حضور نمایندگان ادارات از جمله نیروی انتظامی، جهاد کشاورزی، تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف، بازرسی اصناف و انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان برگزار شده است.

وی کشف انبار شکر به مقدار ۲۰ تن و توزیع آن با نرخ کمتر از عرف بازار، اخذ تعداد پنج حکم ورود به منزل و بازرسی از انبار مواد غذایی از سوی تعزیرات حکومتی و اجرای حکم مذکور و ارائه گزارش عملکرد بازرسی انجام شده به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان را برخی دیگر از اقدامات اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان شیروان از ابتدای امسال تا پایان پاییز ذکر کرد.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان شیروان در پایان با بیان این که تعداد اشتغال تعهد شده این اداره برای سال جاری ۲۰۰ نفر بوده است، افزود: با اقدامات انجام شده از سوی این اداره تاکنون برای ۱۷۰ نفر در شهرستان اشتغال زایی شده که این تعداد معادل ۸۰ درصد اشتغال تعهد داده شده از سوی اداره صنعت، معدن و تجارت شیروان برای سال جاری است. آن

کد خبر 2464561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha