۲۴ دی ۱۳۹۳، ۱۲:۲۹

نوبخت:

۱۷۰ میلیارد تومان برای توسعه تاسیسات فاضلاب بوشهر اختصاص یافت

۱۷۰ میلیارد تومان برای توسعه تاسیسات فاضلاب بوشهر اختصاص یافت

بوشهر- معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور گفت: ۱۷۰ میلیارد تومان برای توسعه تاسیسات فاضلاب بوشهر اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد باقر نوبخت صبح چهارشنبه در جلسه شورای اداری استان بوشهر با بیان اینکه دکتر روحانی نگاه ویژه ای به بوشهر داشته است، اظهار داشت: سفر رئیس جمهور به استان بوشهر با توجه به مصوب شدن اجرای طرح‌های عمرانی باعث توسعه استان بوشهر خواهد شد.

وی افزود: اعتبارات استان بوشهر در سال ۹۳ توسط دولت تدبیر و امید بالغ بر ۴۰۸ میلیارد تومان است که این اعتبارات استان بوشهر را در بین ۳۱ استان در رده سوم قرار داده است.

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور ادامه داد: تنها استان‌های خوزستان و فارس هستند که مجموعه اعتباراتش از بوشهر بیشتر است که این اختلاف هم اندک است؛ یعنی اختلاف استان دوم با سوم در پنج میلیارد تومان است.

وی به مصوبات این سفر نیز اشاره و تصریح کرد: ۶۰۳ میلیارد تومان در این سفر برای اجرای ۱۱ پروژه اختصاص پیدا خواهد کرد که از این تعداد چهار پروژه زیر ساختی حمل و نقل جاده ای با اعتبار ۳۶۸ میلیارد تومان است.

نوبخت خاطر نشان کرد: دو پروژه تامین فضاهای آموزشی با اعتبار ۲۶.۵ میلیارد تومان، یک پروژه فرهنگ با اعتبار۱۴.۸ میلیارد تومان، یک پروژه پژوهش و فناوری با اعتبار ۱۲.۵ میلیارد تومان و یک پروژه تربیت بدنی با اعتبار ۱۲ میلیارد تومان اجرا خواهد شد.

وی همچنین از تصویب ۱۷۰ میلیارد تومان برای تاسیسات فاضلاب بوشهر خبر داد و گفت: انشاءالله این اعتبار کل فاضلاب بوشهر را تحت پوشش قرار می دهد و تا سال ۹۵ به بهره برداری خواهد رسید.

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور اضافه کرد: از همه مسئولان استان تقاضا می شود که برای پیگیری این مصوبات از هیچ تلاشی دریغ نکنند تا انشاءالله تا سال ۹۵ استان بوشهر به سرمایه گذاری تبدیل و شاهد رشد این استان باشیم.

کد خبر 2464865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha