۲۴ دی ۱۳۹۳، ۱۳:۳۶

مراسم تكريم و معارفه مديران شبكه قرآن سيما برگزار شد

مراسم تكريم و معارفه مديران شبكه قرآن سيما برگزار شد

در مراسمی از زحمات حسن گروسی مدیر پیشین شبكه قرآن سیما قدردانی و بهرام محمدی نیا به عنوان مدیر جدید این شبكه معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در ابتدای مراسم تكريم و معارفه مديران شبكه قرآن سيما رضا پورحسین قائم مقام معاونت سیما ضمن تشكر از تلاش های حسن گروسی به‌ منظور شناساندن شبكه قرآن بین مخاطبان رسانه ملی گفت: توقع بزرگان و علمای دینی ما شاخص بودن شبكه قرآن است و در دوره جدید فعالیت سیما با توجه به اینكه حساسیت از شبكه قرآن سیما بالاست محور اصلی این شبكه قرآن و علوم قرآنی است كه پخش تلاوت‌های ناب و شاخص از معیارهای مهم این شبكه است.

حسن گروسی هم در بخشی از این مراسم ضمن خیر مقدم به مدیر جدید شبكه قرآن سیما به ارایه گزارشی از فعالیت 3 ساله گذشته این شبكه پرداخت و گفت: افزایش مخاطبان از جمله دستاوردها و موفقیت های ایجاد شده در طول این مدت بود كه این را مدیون تلاش جهادی مدیران و همكاران می دانم و امیدوارم با حضور آقای محمدی نیا روال رو به رشد این شبكه ادامه پیدا كند.

بهرام محمدی نیا مدیر جدید این شبكه هم ضمن تشكر از معاون سیما برای اعتماد به وی گفت: در این حكم معاون سیما به گسترش علوم قرآنی و ارتقاء سطح انس با قرآن تاكید ویژه كرده است، البته كار سخت و بزرگی است ولی امیدوارم با كمك همه دوستان این امر محقق شود.

وی افزود: تحقق آرمان‌های مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت حافظ قرآن از جمله نقاط مهم در فصل جدید كاری این شبكه است كه تلاش می‌كنیم این امر عملی شود.    

بهرام محمدی‌‌نیا با حكم علی اصغر پورمحمدی معاون سیما به سمت مدیر شبكه تلویزیونی قرآن و رییس شورای معارف اسلامی سیما منصوب شد كه پیش از این مدیركل صداوسیمای مركز قم بود.

کد خبر 2464974

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha