۲۴ دی ۱۳۹۳، ۱۵:۲۵

روزبه:

آماده راه اندازی بانک منطقه ای در حوزه مسکن در قزوین هستیم

آماده راه اندازی بانک منطقه ای در حوزه مسکن در قزوین هستیم

قزوین- استاندار قزوین گفت: از راه اندازی بانک منطقه ای در حوزه مسکن در استان استقبال می کنیم تا شرایط خانه دارشدن مردم با تسهیلات دولتی آسان شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی روزبه ظهر چهارشنبه در دیدار مدیرعامل بانک مسکن کشور بانک مسکن اظهارداشت: حوزه فعالیت بانک مسکن حوزه با اهیت و با ارزشی است که از قبل آن بسیاری از افراد صاحب خانه شده اند و با توجه به شرایط موجود باید روند این حرکت را توسعه و گسترش بدهیم تا یک روزی مساله مسکن برای مردم به موضوعی آرام بخش تبدیل شود و کسی از فقدان مسکن رنج نبرد.

وی افزود: خدمات رسانی به مناطق مسکن مهر باید بیشتر شود تا آرامش و رفاه  بیشتری را برای ساکنان آن  فراهم  کند و هر چه قدر خدمات بیشتر شود مردم احساس رضایت مندی بیشتری خواهند کرد.

استاندار تصریح کرد: ۲۵ هزار واحد مسکونی در شهرک مهرگان وجود دارد لذا استقرار یک شعبه بانک مسکن در این شهرک طرح و ایده مناسبی است که می تواند بخشی از مشکلات ساکنین این منطقه را مرتفع می کند.

وی با تایید حرکت بانک مسکن در خصوص ورود به زنجیره ساخت و ساز اظهارداشت: این موضوع برای قزوین بسیار اهمیت دارد که لازم است در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی این موضوع طرح و بررسی شود.

استاندار با استقبال از راه اندازی بانک منطقه ای در حوزه مسکن  اظهارداشت: استان قزوین آمادگی هر گونه همکاری برای ایجاد و راه اندازی این  شکل از موسسات اقتصادی در حوزه مسکن را دارد چون اجرای این طرح می تواند  خروج بخشی از منابع مالی استان به سمت تهران را کاهش بدهد.

در این دیدار مقرر شد بانک مسکن استان در خصوص حمایت تسهیلاتی از اولین شهرک خصوصی استان در بخش کاشی و سرامیک بررسی و تصمیم گیری لازم را انجام دهد.

کد خبر 2465118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha