۲۶ دی ۱۳۹۳، ۱۵:۳۶

حجت الاسلام ترابی تاکید کرد:

ضرورت برخورد هوشیارانه با اقدام نشریه فرانسوی

ضرورت برخورد هوشیارانه با اقدام نشریه فرانسوی

شاهرود - امام جمعه شاهرود، ضمن محکوم کردن اقدام شرم آور نشریه فرانسوی در راستای اهانت به ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص) گفت: متاسفانه از تهیه کننده کاریکاتور تجلیل شده که باید با آن برخورد هوشیارانه شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمود ترابی در خطبه های این هفته نماز جمعه شاهرود با اشاره به تبلیغات وسیع دولتهای غربی علیه مسلمانان افزود: در اقدامی شرم آور به ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص) می شود و شرم آور تر اینکه از تهیه کننده کاریکاتور موهن نیز تجلیل می شود.

وی با تاکید بر اینکه این اهانت رسمی یک جنگ رسمی است که باید با آن برخورد هوشیارانه کرد، گفت: متاسفانه فضای خشنی علیه مسلمانان راه اندازی شده است و برخی روزنامه های زنجیره ای هم در داخل این حرکت را انجام دادند که مسئولان باید برخورد مناسبی با چنین حرکت های رسانه ای داشته باشند.

خطیب جمعه شاهرود با تاکید بر اینکه نباید اجازه داد که چنین صداهایی طنین انداز شود، تصریح کرد: برخی متاسفانه در راستای سناریوی فتنه سازی خود دچار کج فهمی، توهم و عقب ماندگی سیاسی شده اند.

ترابی با بیان اینکه برخی در داخل کشور به دنبال تنش هستند که البته از عقب ماندگی سیاسی این افراد انتظار نمی رود که نجات پیدا کنند، تصریح کرد: امیدواریم از این وضع نجات یابند.

وی در خاتمه، توهین به ارزشها و مقدسات دینی مسلمین را مصیبتی برای دنیای امروز دانست .

کد خبر 2466041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha