۲۷ دی ۱۳۹۳، ۸:۵۱

با کسب ۴۷ امتیاز/

خراسان شمالی قهرمان کشتی پهلوانی کشور شد

خراسان شمالی قهرمان کشتی پهلوانی کشور شد

بجنورد- تیم کشتی پهلوانی خراسان شمالی در شصت و ششمین دوره مسابقات کشتی پهلوانی کشور با کسب ۴۷ امتیاز به مقام قهرمانی رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، شصت و ششمین دوره مسابقات کشتی پهلوانی کشور که از پنج شنبه با حضور ۱۰۰ ورزشکار و ۵۰ مربی و سرپرست از ۱۷ استان کشور در شهرستان اسفراین خراسان شمالی آغاز شده بود شامگاه جمعه با معرفی تیم ها و نفرات برتر به کار خود پایان داد.

در پایان این رقابت ها تیم های خراسان شمالی با ۴۷ امتیاز، خراسان رضوی با ۳۱ امتیاز و کردستان با ۲۹ امتیاز در رده های اول تا سوم قرار گرفتند.

رقابت های قهرمانی کشتی پهلوانی کشور در پنج وزن ۶۰ کیلوگرم، ۷۰ ، ۸۰ ، ۹۰ و ۹۰+ کیلوگرم برگزار شد و نفرات برتر آن در بخش انفرادی به عنوان اعضای تیم ملی برای اعزام به مسابقات جهانی انتخاب شدند.

در بخش انفرادی این مسابقات در وزن ۶۰ کیلوگرم جلال علیزاده از خراسان شمالی مقام اول را کسب کرد، شهروز قاسم پور از آذربایجان شرقی در رده دوم ایستاد و امین خدابخشی از خراسان رضوی به مقام سوم رسید.

در وزن ۷۰ کیلو گرم سجاد محمدی از استان قم مقام اول را به دست آورد، محمد زارعی از کردستان دوم شد و ابراهیم ولیان نیز از خراسان شمالی به مقام سوم رسید.

در وزن ۸۰ کیلوگرم علیرضا جهانیان از خراسان شمالی به مقام قهرمانی رسید، پیمان محمدی از کردستان عنوان دوم را کسب کرد وحمید رضا بهداد از سیستان و بلوچستان سوم شد.

در وزن ۹۰ کیلو گرم مجتبی کلانتریان از خراسان شمالی مقام اول را به دست آورد، آرام رحیمی از کردستان در رده دوم ایستاد و غلامرضا سالار وند از استان مرکزی سوم شد.

در وزن ۹۰+ کیلو گرم امیررضا وظیفه دان از خراسان رضوی به مقام قهرمانی دست یافت، محمد محمدپور از خراسان شمالی دوم شد و مهدی سلیمی از استان قزوین به مقام سوم دست یافت.

همچنین در این رقابت ها علی خالق زاده به عنوان داور نمونه و علی حسین زاده، شیرمحمد نیکونژاد و حسن مختور به عنوان مربیان برتر انتخاب شدند.

در مراسم اختتامیه رقابت ها به نفرات برتر در اوزان سنگین به ترتیب ۴۰، ۳۰ و ۲۰ میلیون ریال و در سایر وزن ها نیز به ترتیب به نفرات اول تا سوم ۲۰، ۱۵و ۱۰ میلیون ریال جایزه نقدی اهدا شد.

 

کد خبر 2466139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha