۲۷ دی ۱۳۹۳، ۱۵:۴۱

کسرایی:

لاهیجان ویترین شهرهای گیلان است

لاهیجان ویترین شهرهای گیلان است

رشت - فرماندار لاهیجان با اشاره به پتانسیلهای گردشگری این شهرستان گفت: لاهیجان ویترین شهرهای استان گیلان است.

به گزارش خبرنگار مهر، کاظم کسرایی در مراسم تودیع و معارفه شهردار لاهیجان که پیش از ظهر امروز برگزار شد گفت: قدر مدیریتی که خداوند به شما عطا می‌کند بدانید، قبل از آن که از آن پست جدا شوید.

کاظم کسرایی  با بیان اینکه  اگر خدمت برای رضایتمندی خدا و مردم باشد در آن صورت انسان نیز راضی می‌شود افزود: هدف همه ما باید خدمت به مردم باشد و امروز نیز روز قدردانی از کسانی است که برای مردم زحمت کشیده اند و آغازی است برای کسانی که می خواهند شروع کنند.

این مسئول تاکید کرد: هیچ عبادتی بالاتر از خدمت نیست و هر کسی بخواهد کمر همت برای خدمت به مردم ببندد به طور یقین نزد مردم و خدا عزیز است.

کسرایی لاهیجان را شهرستان نمونه گردشگری جهان اسلام معرفی کرد و  خاطر نشان کرد: لاهیجان شهرستانی است که  از مواهب دریا، کوهستان، جنگل، جلگه و نعمت‌ها و طبیعت زیبا بهره مند بوده و خداوند نعمات زیادی را در این شهرستان قرار داده است.

وی لاهیجان را به عنوان پیشانی و ویترین شهرهای گیلان نام برد و اذعان کرد: انتظار ما از همه کسانی که در شهرستان فعالیت می کنند زیاد است و بار مسئولیت این دوستان نیز سنگین است.

کسرایی لاهیجان را از نظر اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، گردشگری، کشاورزی بسیار مستعد معرفی کرد و گفت: استعدادهای زیادی در این شهرستان وجود دارد  و باید تلاش کرد آن چه لایق مردم خوب این شهرستان است انجام دهیم.

وی با قدردانی از تلاش‌های رضا کحالی شهردار سابق لاهیجان افزود: کحالی در سمت شهردار لاهیجان بسیار پرتلاش بود و زحمات زیادی کشید و به سعید آگشته شهردار جدید لاهیجان تبریک و از اعضای شورای اسلامی این شهر نیز قدردانی می نماییم.

گفتنی است سعید آگشته شهردار جدید لاهیجان  متولد ۱۳۵۲ در تهران و دارای مدرک کارشناسی عمران و کارشناسی ارشد شهرسازی است و در پرونده کاری خود ریاست هیئت فوتبال قزوین، مدیریت عامل شرکت مشترک شهرداری‌های کشور و شهردار در شهرهای الوند و البرز را نیز دارد.

 

 

 

کد خبر 2466590

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha