۲۷ دی ۱۳۹۳، ۱۴:۳۴

قلی‌پور:

بوشهری‌ها ۵۶۰۰ نامه به رئیس جمهور نوشتند/ ۴۸ هزار درخواست تلفنی

بوشهری‌ها ۵۶۰۰ نامه به رئیس جمهور نوشتند/ ۴۸ هزار درخواست تلفنی

بوشهر - دبیر مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری در بوشهر گفت: بوشهری‌ها ۵۶۰۰ نامه به رئیس جمهور نوشتند.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس قلی‌پور صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به منظور دریافت درخواست‌های مردم از رئیس جمهور، مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری در بوشهر ایجاد شد که این دفتر نقش بسیار مهمی در انتقال پیشنهادات، انتقادات، خواسته و مطالبات مردم استان از رئیس جمهور داشت.

وی با اشاره به فعالیت ۶۰۰ کاربر در قالب چهار شیفت شش‌ساعته در این مرکز، اضافه کرد: این مرکز پیام‌ها و مطالبات مردمی را به دو صورت جمع‌آوری نامه‌های مکتوب و ثبت پیام‌ها و مطالبات مردمی فعالیت داشت.

دبیر مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری در بوشهر تاکید کرد: این مرکز دارای ۲۰۰ خط ارتباطی بود که کاربران در ساعات مختلف شبانه‌روز پیام‌های مردم را دریافت می‌کردند.

وی ادامه داد: مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری در بوشهر طی سه روز در استان بوشهر فعالیت داشت که در مجموع  پنج‌هزار و ۶۱۳ نامه مکتوب و همچنین ۴۸ هزار و ۱۶۰ پیام‌تلفنی دریافت کرد که دو هزار و ۵۲۷ نامه فاقد مشخصات است که اینگونه نامه‌ها رسیدگی نمی‌شود و این افراد می‌توانند از طریق سامانه ۱۱۱ درخواست خود را تکمیل کنند.

قلی‌پور در ارتباط با مهمترین خواسته های مطرح شده توسط مردم نیز بیان داشت: بیشترین فراوانی در نامه‌ها و درخواست‌های مردم مربوط به کمک‌های مالی، اشتغال و خدمات درمانی بود.

دبیرمرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری در بوشهر تصریح کرد: تلاش داریم که همه درخواست ها و پیام‌های مردم تا سه ماه آینده پاسخ گفته شود و برای این افراد ارسال شود.

کد خبر 2466591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha