۲۸ دی ۱۳۹۳، ۱۵:۲۰

نجفی:

تعاونی مسکن بسیجیان رسانه استان بوشهر راه‌اندازی می‌شود

تعاونی مسکن بسیجیان رسانه استان بوشهر راه‌اندازی می‌شود

بوشهر - رئیس بسیج رسانه استان بوشهر گفت: تعاونی مسکن بسیجیان رسانه استان بوشهر راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله نجفی صبح یکشنبه در نشست فعالان بسیج رسانه بوشهر با آیت‌الله صفایی بوشهری امام جمعه بوشهر اظهار داشت: سازمان بسیج رسانه برنامه‌های مختلفی را در راستای اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داشته است.

وی در ادامه به رتبه برتر بسیج رسانه استان بوشهر در جشنواره کشوری مالک اشتر اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: این موضوع سبب شد تا رئیس سازمان بسیج مستضعفین نیز از بسیج رسانه استان بوشهر تقدیر و تجلیل کنند.

رئیس بسیج رسانه استان بوشهر به برخی از برنامه‌های بسیج رسانه اشاره کرد و ادامه داد: ایجاد و راه‌اندازی قرارگاه سواد رسانه‌ای، برگزاری نشست‌های بصیرتی و برگزاری اردوی راهیان نور دریایی از جمله این برنامه‌ها است.

وی همچنین از برگزاری یادواره و تجلیل از خانواده شهدا توسط بسیج رسانه استان بوشهر خبر داد و بیان داشت: بسیج رسانه با برپایی غرفه در نمایشگاه‌های استان بوشهر نقش مهمی در ترویج برنامه‌های این سازمان داشته است.

نجفی همچنین از برگزاری دوره‌های آموزش خبرنگاری و خبرنویسی خبر داد و افزود: برپایی نشست‌های نخبگان و فعالان رسانه، برگزاری همایش‌هایی با حضور اصحاب رسانه، دیدار با پیشکسوتان عرصه رسانه و ارائه تسهیلات به فعالان رسانه از دیگر برنامه‌های بسیج رسانه بوده است.

وی راه‌اندازی مجمع عالی بسیج رسانه استان بوشهر را به عنوان یکی از برنامه‌های سازمان بسیج رسانه استان بوشهر عنوان کرد و گفت: راه‌اندازی صندوق قرض‌الحسنه بسیجیان عضو سازمان بسیج رسانه و راه‌اندازی تعاونی مسکن بسیجیان عرصه رسانه نیز از جمله این برنامه‌ها است.

رئیس بسیج رسانه استان بوشهر با انتقاد از برخورد گزینشی دولت در دعوت از اصحاب رسانه‌ها، تصریح کرد: متاسفانه شاهد برخی بی‌عدالتی‌ها در توزیع یارانه‌ها و اگهی‌ها هستیم که از دغدغه‌های مهم اهالی رسانه محسوب می‌شود.

وی همچنین از برخی از مسئولان به علت نداشتن تحمل کافی در مقابل نقدهای سازنده رسانه‌ها، تصریح کرد: امیدواریم عدالت در این عرصه برقرار شود و شاهد کاهش تبعیض‌ها باشیم.

کد خبر 2467369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha