وحشت ساکنان سرزمینهای اشغالی از پاسخ حزب الله به شهادت چند عضو مقاومت

وحشت ساکنان سرزمینهای اشغالی از  پاسخ حزب الله به شهادت چند عضو مقاومت

رژیم اسرائیل با حمله به حزب الله در این اوضاع نابسامان منطقه، یهودی های ساکن سرزمین های اشغالی را غافلگیر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سایت شبکه المنار در تحلیلی از حمله اخیر اسرائیل به نیروهای حزب الله لبنان در منطقه جولان اشغالی نوشت:«اسرائیل تاکنون حاضر نشده تا اعلام رسمی از حمله به خودروهای حزب الله و کشته شدن نیروهای ایرانی و لبنانی انجام دهد. اسرائیل با حمله به حزب الله در این اوضاع نابسامان منطقه، یهودی های ساکن سرزمین های اشغالی را غافلگیر کرد. در این خصوص رسانه های اسرائیلی به نگران هستند مبادا پاسخ حزب الله به جنگ تازه ای تبدیل شود.»

این سایت خبری در ادامه افزود:  «منابع نظامی اسرائیل، پاسخ حزب الله را حتمی می دانند و روزهای سختی را در انتظار ارتش اسرائیل می بینند. در این میان، اسرائیل آماده باش بی سابقه ای را به نیروهای خود اعلام کرده است. دراین رابطه مقامات نظامی در گفتگو با رسانه های اسرائیل هرگونه خبری از سوی رسانه های لبنانی را در خصوص حمله اسرائیل به نیروهای حزب الله را تأیید نمی کنند.»

رسانه های اسرائیلی در این رابطه اعلام کرده اند: «ساکنان اسرائیل در جولان و الجلیل با وحشت و هراس مواجه شده اند. این امر باعث شد تا مقامات نظامی اسرائیل به دادن پیام های جداگانه برای اطمینان خاطر ساکنان اقدام کنند. مقامات نظامی اسرائیل به یهودی ها گفته اند پاسخ حزب الله به این زودی صورت نخواهد گرفت.»

مقامات نظامی اسرائیل در ادامه افزودند: «ما از ساکنان می خواهیم نسبت به باز کردن پناهگاه های زیر زمینی درخواستی نداشته باشند و همچنان در شهرک های خود مستقر بمانند.»

کد خبر 2467875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha