۲۹ دی ۱۳۹۳، ۱۳:۱۲

صفوی خبر داد:

کارگاه‌های حامی محیط زیست استان بوشهر تسهیلات کم بهره می‌گیرند

کارگاه‌های حامی محیط زیست استان بوشهر تسهیلات کم بهره می‌گیرند

بوشهر - مديرعامل شركت شهرك‌های صنعتی بوشهر گفت: کارگاه‌های حامی محیط زیست استان بوشهر تسهیلات کم بهره می‌گیرند.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی صفوی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت توجه به مسائل زیست‌محیطی در محیط‌های صنعتی، اظهار داشت: در عرصه صنعتی همه وظیفه دارند توجه ویژه‌ای به مسائل زیست محیطی داشته باشند.

وی از تدوین اساسنامه جدید صندوق ملی محیط زیست خبر داد و گفت: اقدامات تشویقی و تنبیهی در این اساسنامه دیده شده و کمک بسیار خوبی برای توجه بیشتر به حفظ محیط زیست صنعتی خواهد داشت.

مدیرعامل شركت شهرك‌های صنعتی بوشهر ادامه داد: افرادی که فعالیت‌های سازگار با محیط زیست در حوزه‌های مختلف تولیدی، خدماتی و اقتصادی دارند، از تسهیلات و وام‌های بلاعوض و یا کم‌سود توسط صندوق ملی محیط زیست بهره‌مند می‌شوند.

وی اضافه کرد: شهرك‌های صنعتی بوشهر اقدامات بسیار خوبی در زمینه حفاظت  و صیانت از محیط زیست داشته است که می‌توان به ایجاد كمربند سبز در اطراف شهرك و درون واحدها، راه‌اندازی تصفیه خانه فاضلاب و سیستم استحصال پساب فاضلاب‌های صنعتی اشاره کرد.

صفوی ادامه داد: شرکت‌های حامی محیط زیست شرکت‌هایی هستند که در زمینه حفظ طبیعت با کاشت نهال فعال هستند و یا از فیلترهای مناسب استفاده و برنامه‌های بازیافتی دارند.

وی تاکید کرد: صندوق ملی محیط زیست برای اعطای تسهیلات مالی به کارخانجات و کارگاه های حامی محیط زیست از محل های پیش بینی شده منابع مورد نیاز را تامین و پرداخت می‌کند.

کد خبر 2468182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha