۲۹ دی ۱۳۹۳، ۱۴:۴۸

دومين دوره مسابقه خاطره نويسی كتابداران برگزار می‌شود

دومين دوره مسابقه خاطره نويسی كتابداران برگزار می‌شود

اداره كل امور فرهنگي نهاد دومين دوره مسابقه خاطره نويسي مخصوص كتابداران و اعضاي كتابخانه هاي عمومي كشور را برگزار مي كند.

به گزارش خبرگزاری مهر، اداره كل امور فرهنگی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به منظور بهره‌گيری از تجارب كتابداران در زمينه‌های گوناگون علمی، پژوهشی و كاربردی با اهدافی چون تقويت قدرت نگارش، شناسايی و پرورش استعداد نويسندگی، استفاده از آثار فاخر در توليد فيلم نامه و ساير محصولات فرهنگی و... اقدام به برگزاری مسابقه خاطره‌نويسی ميان كتابداران و اعضای كتابخانه‌های عمومی می‌كند.

كتابداران، كودكان و نخستين تجربه‌های برخورد با كودك، انديشمندان و نويسندگان در كتابخانه، كتابدار به عنوان مشاور امين، ارزشمندترين تجربه كاری، كتابداران و خيرين كتابخانه‌ساز، اهدای كتاب، كتابداران و جايگاه شغلی؛ اجتماعی؛ آموزشی، كتابداران و دنيای مجازی، كتابدار و خانواده، اعضاء كتابخانه، نخستين تجربه حضور، وقايع و اتفاقات جالب، دوستان كتابخانه و من و كتابدار، موضوعات دومين دوره مسابقه خاطره‌نويسی كتابداران و اعضای كتابخانه‌های عمومی كشور است.

متقاضيان شركت در اين مسابقه می‌بايست آثار خود را در تا 22 بهمن 93 به ادارات شهرستان و يا اداره كل امور فرهنگی نهاد كتابخانه‌های عمومی كشور از طريق مراجعه حضوری و يا از طريق آدرس پست الكترونيكی khatereh@iranpl.ir ارسال كنند.

کد خبر 2469264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha