۳۰ دی ۱۳۹۳، ۱۰:۳۴

در گفتگو با مهر مطرح شد:

محور «شهر من شیراز» همیاری و اتحاد است/ بازیگر ایتالیایی در شیراز

محور «شهر من شیراز» همیاری و اتحاد است/ بازیگر ایتالیایی در شیراز

به گفته کارگردان سریال «شهر من شیراز»، روزهای پایانی تصویربرداری این اثر با محوریت کمک و همیاری و اتحاد در جامعه سپری می‌شود.

محمد بنایی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به سریالی که برای شبکه دوم سیما مشغول کارگردانی آن است، گفت: سریال «شهر من شیراز» این روزها در مراحل پایانی تصویربرداری قرار دارد و احتمالا این هفته تصویربرداری آن به پایان می رسد.

وی ادامه داد: حدود 30 درصد از سریال «شهر من شیراز» در تهران و حدود 70 درصد از آن در شیراز در لوکیشن هایی همچون باغ ارم و دلگشا، فرودگاه، حافظیه، سعدیه، شاهچراغ و... انجام شد و همزمان هم کار مونتاژ سریال صورت گرفت.

شهر من شیراز

کارگردان سریال «شهر من شیراز» با اشاره به داستان این اثر توضیح داد: در این اثر چهار دوست قدیمی نشان داده می شوند که 2 نفر از آنها با نام های نرگس (زیبا بروفه) و فرزانه (حدیث فولادوند) محور اصلی این سریال هستند و گره هایی در داستان رخ می دهد که به نوعی با این چهار دوست مرتبط می شود. 

وی با اشاره به حضور یک بازیگر ایتالیایی در این سریال گفت: به طور مثال در طول این داستان یکی از این چهار شخصیت متوجه می شود که یک مادر ایتالیایی دارد که نقش او را کلارا کرونا بازی می کند. 

شهر من شیراز

بنایی با اشاره به محورهایی که در این سریال مورد توجه قرار گرفته است، یادآور شد: «شهر من شیراز» درباره مسایل اجتماعی، کمک و همیاری مردم به یکدیگر است، این سریال می خواهد اتحاد را در جامعه تقویت کند و به خاطر فضایی که دارد طبق گفته های قبلی احتمالا نوروز به پخش برسد.

زیبا بروفه، حدیث فولادوند، مهدی امینی خواه، رامتین خدا پناهی، فلامک جنیدی، رامین ناصر نصیر، روشنک عجمیان، پرستو صالحی، زهرا سعیدی، فریده دریامج، حسن جوهرچی، جمشید جهان زاده و کلارا کرونا از بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش می پردازند.

شهر من شیراز

عوامل این سریال به این شرح هستند تهیه کننده و کارگردان: محمد بنایی، نویسنده: علی اکبر محلوجیان، مجری طرح و مدیر تولید: ونداد بنایی، طراح گریم: حسن پهلوان زاده، مدیر تصویر برداری: هوشنگ بنایی، صدابردار: بابک نیازی، طراح لباس و جانشین تولید: سمیه سنقری، مدیر تدارکات: داوود پارسا، منشی صحنه: مریم بابک.

کد خبر 2469673

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha