۳۰ دی ۱۳۹۳، ۱۰:۱۵

پرزحمت:

نانوایی ها قزوین بازرسی می شوند

نانوایی ها قزوین بازرسی می شوند

قزوین- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین، با توجه به آزادپز شدن ۲۰ درصد نانوایی ها، نظارت بر این واحدها افزایش می یابد.

علی پرزحمت دوشنبه شب در جمع بازرسان که در محل سالن جلسات سازمان صنعت، معدن و تجارت استان برگزار شد اظهارداشت: با توجه به آزاد پز شدن ۲۰ درصد از نانوایی های استان از اول بهمن ماه، بازرسی و نظارت ها با جدیت بیشتری انجام می گیرد و در صورت مشاهده هر گونه تخلف، با متخلفان برخورد می شود.

وی بیان کرد: از ابتدای بهمن ماه، بحث نظارت آرد با جدیت بیشتری پیگیری می شود و بازرسان با قاطعیت تمام و همه روزه در سطح استان از نانوایی ها بازرسی خواهند کرد.

این مسئول در ادامه  خاطر نشان کرد: هیچ نانوایی آزاد پزی مجوز استفاده از آرد دولتی را ندارد، و داشتن آرد دولتی در نانوایی های آزادپز تخلف و با متخلف نیز طبق قانون برخورد می شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین اظهارداشت: بازرسین باید در نظر داشته باشند تمامی نانوایی ها با توجه  به نوع و میزان سهمیه آرد خود پخت کنند و به ساعت پخت نانوایی ها نیز نظارت بیشتری داشته باشند.

وی برخورد با متخلفان  را در جهت جلب رضایت مردم عنوان کرد و افزود: رضایت مردم یکی از اهداف بسیار مهم ما محسوب می شود و برای رسیدن به این هدف، با جدیت تلاش می کنیم.

پرزحمت با اشاره به وظایف ادارات مستقر در  شهرستانها تصریح کرد: تمامی ادارات  شهرستان ها موظفند تا  بر تخلفات احتمالی نانوایی ها اعم از وزن، قیمت و کیفت نظارت کامل آنها داشته باشند.

کد خبر 2469685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha