۳۰ دی ۱۳۹۳، ۱۷:۳۸

نجات دو تن از میان شعله های آتش در کارگاه مبل سازی

نجات دو تن از میان شعله های آتش در کارگاه مبل سازی

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، از وقوع حریق در یک کارگاه مبل سازی و نجات دو نفر از میان شعله های آتش خبر داد.

سید جلال ملکی در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: در ساعت 12:28 دقیقه ظهر امروز ستاد فرماندهی آ‌تش نشانی تهران از آتش سوزی در یک ساختمان مسکونی مطلع شدند و بلافاصله سه ایستگاه آ‌تش نشانی یک نردبان هیدرولیکی، تشک نجات و یک دستگاه خودروی تفنسی عازم حل حادثه در یافت ‌آباد شهرک ولی عصر شدند.

وی ادامه داد: محل آتش سوزی طبقه همکف یک ساختمان مسکونی پنج طبقه بود که این طبقه همکف به وسعت 80مترمربع به کارگاه مبل سازی تبدیل شده بود و کاملا شعله ور و یک کارگر 17ساله افغانی نیز در میان دود و شعله‌های آتش گرفتار بود.

ملکی اظهار داشت: آتش نشانان بلافاصله وارد عملیات شدند و کارگر محبوس شده را نجات و تحویل عوامل اورژانس دادند و همچنین یک پسر نه ساله نیز در طبقات محبوس شده بود که آتش نشانان با کمک تجهیزات تنفسی وی را نیز خارج و تحویل عوامل اورژانس دادند.

به گفته سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران، علت حادثه توسط کارشناسان آتش نشانی در دست بررسی است و عملیات در ساعت 14:01دقیقه پس از ایمن سازی و تخلیه دود به پایان رسید.

کد خبر 2470364

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha