۱ بهمن ۱۳۹۳، ۹:۱۶

نقیبی:

۶۰ درصد پستها سازمانی اداره كل دامپزشكی قزوين بلا تصدی است

۶۰ درصد پستها سازمانی اداره كل دامپزشكی قزوين بلا تصدی است

قزوین- مدیرکل دامپزشکی قزوین با بیان اینکه خدمات دامپزشکی دولتی در قزوین با بکارگیری پذیرفته شدگان آزمون استخدامی اخیر ارتقا می یابد، گفت: ۶۰ درصد پستهای سازمانی اداره كل دامپزشكی قزوين بلاتصدی است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید بهمن نقیبی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان اظهارداشت: پستهای سازمانی دستگاههای اجرایی براساس شرح وظایف هر دستگاه تعیین می شود كه بر همین اساس ۲۳۳پست سازمانی برای ارائه خدمات دامپزشكی در استان قزوین در نظر گرفته شده است كه در حال حاضر فقط حدود۴۰درصد  پست های سازمانی اداره کل دارای تصدی و بقیه بلا تصدی است وانجام وظایف ۶۰درصد باقیمانده را نیروهای موجود در اداره كل و ادارات دامپزشكی تابعه پوشش می دهند.

وی ابراز امیدواری کرد با بکارگیری پذیرفته شدگان نهایی آزمون ۳۰ فروردین سال گذشته از اواخر سال جاری، کمبودهای اداره کل از حیث نیروی انسانی تا حدودی ترمیم شده و با استقرار این افراد در پست های سازمانی از پیش تعیین شده امکان ارائه خدمات بهتر از سوی اداره کل دامپزشکی به هم استانی های فراهم شود.

نقیبی بیان کرد: اداره کل دامپزشکی استان قزوین دارای ۲۳۳ پست سازمانی است که همگی نقش حاکمیتی دارند است و در حال حاضر صرفاً ۸۹ پست دارای تصدی و مابقی بلاتصدی است.

اقدامات دامپزشكی قزوین در آتش سوزی واحدهای دامی الموت

رئیس اداره دامپزشكی قزوین نیز در ادامه گفت: یكی از فعالیت های مهم دامپزشكی، ارائه خدمات بهداشتی و پیشگیری از اشاعه عوامل بیماری زادر زمان بروز حوادث است.

عیسی غیاث یزدی تشریح كرد: با توجه به بروز آتش سوزی در یكی از روستاهای بخش الموت شرقی، بلافاصله بعد از اعلام خبر، با توجه به بعد مسافت و سختی راه به منطقه مراجعت شد و نسبت به ضدعفونی و دفن بهداشتی دامهای تلف شده اقدام و همچنین در طرح اتلاف سگهای ولگرد با همكاری مركز بهداشتی الموت شرقی، در معدوم سازی و دفن بهداشتی سگ های ولگرد منطقه اقدام شد.

یزدی یادآوری كرد: منطقه الموت شرقی به مركزیت معلم كلایه با داشتن سابقه تمدن چندین هزار ساله و مردمانی زحمت كش، در شمال شهر قزوین و در ارتباط با استانهای گیلان، مازنداران و البرز واقع است و از نظر سوق الجیشی و موقعیت بهداشتی جغرافیایی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

کد خبر 2470540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha