۱ بهمن ۱۳۹۳، ۱۵:۵۰

معصومی:

فیلم «تابو» در مراحل آخر فنی و ساخت موسیقی قرار دارد

فیلم «تابو» در مراحل آخر فنی و ساخت موسیقی قرار دارد

بابل - خسرو معصومی فیلمساز و کارگردان سینمای ایران با اشاره به اینکه آخرین فیلم سینمایی‌ام «تابو» بود، گفت: این فیلم در مراحل آخر فنی و ساخت موسیقی متن قرار دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، خسرو معصومی بعد از ظهر چهارشنبه در حاشیه برگزاری هشتمین جشنواره بین‌المللی جشنواره فیلم کوتاه وارش در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: جشنواه وارش در هشتمین دوره، شکل جدی‌تری گرفته است.

وی با بیان اینکه در جشنواره وارش در سال‌های نخست برگزاری حضور یافته بودم، گفت: در هشت سال اخیر اتفاقات خوبی برای وارش نیفتاد و باعث شد از این جشنواره فاصله بگیریم.

این فیلمساز سینمای کشور گفت: امیدوارم در چهار سال دولت روحانی، جشنواره وارش به همین شکل برگزاری دوره هشتم، ادامه یابد، تا از درون این جشنواره امثال نیما جاویدی‌ها دوباره به سینمای کشور معرفی شوند.

معصومی با بیان اینکه جشنواره وارش سکوی پرتاب بسیاری از سینماگران مطرح امروز کشور است، تصریح کرد: بخش بین‌الملل جشنواره وارش هم قابل توجه است و امیدواریم این شکل برگزاری جشنواره در دولت تدبیر و امید ادامه یابد.

وی با اشاره به اینکه بنا بر نظر هیئت داوران آثار خوبی به جشنواره رسیده است، ادامه داد: فیلمسازان جوان کشور هم حضور پررنگی در این جشنواره دارند.

معصومی با بیان اینکه وقتی یادم می‌آید برای ساختن یک سوپرهشت چه سختی‌هایی را تحمل می‌کردیم و کسی هم از ما حمایت نمی‌کرد، افزود: جشنواره وارش جایگاه خوبی برای فیلمسازان فیلم کوتاه است.

کد خبر 2471114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha