۱ بهمن ۱۳۹۳، ۱۷:۴۵

وزارت ورزش رسانه‌ها را متهم نکند؛

رسانه‌های داخلی مخالف برخورد با متخلفان نیستند/ شفاف‌سازی ادامه یابد

رسانه‌های داخلی مخالف برخورد با متخلفان نیستند/ شفاف‌سازی ادامه یابد

وزارت ورزش و جوانان در شرایطی با همکاری نهادهای نظارتی و قضایی اقدام به برخورد با متخلفان کرده که همه رسانه‌ها از این موضوع استقبال خواهند کرد و بعید است رسانه‌ای مخالف برخورد با مدیران متخلف باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، چند روز پیش بود که وزارت ورزش و جوانان خبر از بازداشت و دستگیری سه نفر از مدیران ورزشی داد که یکی از آنها از مسئولان رده بالای این وزارتخانه بود. این خبر در شرایطی منتشر شد که اشاره ای به جزئیات تخلف مدیر ستادی وزارت ورزش و جوانان نشده بود اما بازتاب زیادی در رسانه های داخلی و خارجی داشت.

با این حال عصر امروز چهارشنبه مرکز اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان با صدور اطلاعیه ای برخی رسانه ها را متهم به مخالفت با شفاف سازی کرد. در این اطلاعیه آمده است:

« بعد از اقدام به موقع مرکز حراست وزارتخانه با همکاری نهادهای نظارتی مبنی بر دستگیری و بازداشت تعدادی از متخلفان ورزش ، متاسفانه  برخی رسانه های داخلی و تلویزیون های معاند نظام با مخدوش کردن اصل حرکت که برای شفاف سازی و سلامت حوزه ورزش صورت گرفت اقدام به نشر اخبار نادرست در مورد دستگیری سایر مدیران ارشد این وزارتخانه می‌کنند.

بنابراین گزارش این اخبار و گمانه‌زنی‌ها بی اساس بوده و تنها خبرسازی زرد این رسانه ها برای انحراف اذهان عمومی از حرکت صادقانه و جدی وزیر محترم ورزش و به فرموده رهبر معظم انقلاب بچه‌های متدین ورزش برای مقابله با فساد و تحکیم ورزش پاک است.»

در مورد این اطلاعیه ذکر چند نکته لازم است:

1- وزارت ورزش و جوانان نباید رسانه‌های داخلی را کنار تلویزیون‌های معاند نظام قرار می‌داد و آنها را به زرد بودن متهم می‌کرد.

2 - رسانه های داخلی که همواره برای ارتقا و موفقیت ورزش تلاش کرده اند، هیچیک مخالف برخورد با متخلفان نیستند.

3 - همانطور که وزارت ورزش از همکاری با نهادهای قضایی برای برخورد با متخلفان استقبال کرده، رسانه‌های داخلی نیز از این موضوع استقبال می کنند و قصد انحراف اذهان عمومی را ندارند.

4 - امید است در این اتفاق اصل ماجرا فراموش نشود و وزارت ورزش و جوانان نگاهی واقع بینانه به این موضوع داشته باشد و فرار رو به جلو نکند.

کد خبر 2471215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha