۲ بهمن ۱۳۹۳، ۱۰:۵۹

معصومی در گفتگو با مهر:

«وارش» جشنواره جشنواره های فیلمهای کوتاه است/ توجه ویژه به فرهنگ عامه

«وارش» جشنواره جشنواره های فیلمهای کوتاه است/ توجه ویژه به فرهنگ عامه

بابل - مدیر انجمن سینمای جوان گیلان و طراح نمایشگاه عکس دریای دوستی کاسپین در جشنواره بین المللی وارش گفت: دورنمای جشنواره وارش زیباست و در واقع جشنواره جشنواره های فیلمهای کوتاه به شمار می رود.

نادر معصومی در حاشیه جشنوار بین المللی فیلم کوتاه وارش در گفتگو با خبرنگار مهر درباره نمایشگاه عکس دریای صبح و دوستی کاسپین گفت: این نمایشگاه با پشتیبانی انجمن سینمای جوان استان گیلان،  حمایت مدیرعامل سینمای جوانان ایران و با مساعدت ریاست آژانس عکس ایران برگزار شده و حاصل جمع تور عکاسی عکاسان استانهای شمالی ایران است.

وی اظهار داشت: عکس های این جشنواره توسط عکاسان عضو و عکاسان هنرمند آزاد و عضو سینمای جوان در تابستان امسال تولید شده است.

وی با بیان اینکه در مهرماه آیین گشایشی در مهرماه امسال در استان گیلان برگزار و تندیس و نشان نمادین دریای دوستی اعطاء شد، گفت: ۴۵ اثر از عکاسان شمال منتخب نمایشگه دوستی کاسپین انتخاب و در جشنواره بین المللی وارش به نمایش درآمده است

این عکاس با بیان اینکه موضوعات عکس های جشنواره درباره دریا، محیط زیست، آسیبهای فراروی دریا، گردشگری، معیشت دریا و غیره است.

وی درباره هشتمین دوره جشنواره بین المللی فیلم وارش گفت: در این جشنواره به فرهنگ عامه و اقوام توجه می کند و کشف استعدادهای جوان و جدید از اهداف اصلی این جشنواره است.

به گفته معصومی، این جشنواره دورنمای قشنگی دارد و در واقع می توان از آ ن به عنوان جشنواره جشنواره ها یاد کرد زیرا تمام فیلمسازان فیلم کوتاه تمایل دارند در این جشنواره اثر داشته باشند وکارهای خوب و زیبایی از کل کشور به این جشنواره ارسال شده است.  

مدیر انجمن سینمای جوان گفت: فیلمسازان گیلانی پنج اثر به جشنواره بین المللی فیلم وارش در بخش های مستند و تجربی ارسال شده است.

جشنواره بین المللی فیلم وارش که از روز دوشنبه شروع بکار کرده است، شامگاه پنجشنبه به کار خود پایان می دهد.

کد خبر 2471428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha