۲ بهمن ۱۳۹۳، ۱۱:۳۵

در نشست شورا مطرح شد؛

انتقاد رئیس شورای شهر بوشهر از نحوه برخورد شهردار با اعضای شورا

انتقاد رئیس شورای شهر بوشهر از نحوه برخورد شهردار با اعضای شورا

بوشهر - رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر از نحوه برخورد و رفتار شهردار بوشهر با اعضای شورای شهر انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالخالق برزگرزاده صبح پنجشنبه در نشست علنی شورای شهر بوشهر اظهار داشت: شورای شهر و شهرداری باید از همه تلاش و توان خود برای خدمت به شهروندان استفاده کنند تا شاهد رضایت‌مندی بیشتر مردم باشیم.

وی با اشاره به اتفاقات نشست قبلی شورای شهر بوشهر، بیان داشت: شهردار بوشهر باید در مقابل اعضای شورا رفتار مناسب‌تری داشته باشد و در این زمینه رعایت سلسه مراتب و توجه به جایگاه نمایندگان مردم در شورای شهر ضروری است.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر با بیان اینکه شهردار بوشهر در گزارش فعالیت‌های شهرداری تنها به پیشرفت ریالی پروژه‌ها اشاره کرده بود، خاطرنشان ساخت: در این گزارش اشاره‌ای به پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها نشده بود و این گزارش کامل نبود.

وی با اشاره به اینکه عملیات اجرایی برخی از پروژه‌ها هنوز آغاز نشده است، تصریح کرد: پروژه‌هایی که برای یک سال طراحی می‌شوند باید از ابتدای سال عملیات اجرایی آن آغاز شود و به ماه‌های پایانی سال موکول نشود.

برزگرزاده با تاکید بر اینکه نباید با این دیدگاه که در صورت نبود بودجه نمی‌توانیم کار کنیم، پروژه‌ها را عقب بیاندازیم، افزود: پیشرفت پروژه‌‍‌ها باید به گونه‌ای باشد که برای شهروندان قابل لمس باشد.

وی با تاکید بر اینکه اعضای شورای اسلامی بر اساس قانون حق دارند که نظرات و پیشنهادات خود را به دستگاه‌های مختلف ارائه کنند، افزود: به عنوان رئیس شورا از بارگاهی عضور شورای شهر که با برخورد نامناسب شهردار مواجه شده عذرخواهی می‌کنم.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر با اشاره به مشهود بودن انحراف در بودجه شهرداری بوشهر، اذعان داشت: این انحراف‌ها می‌تواند به عنوان یک تخلف مطرح شود ولی به معنی اختلاس نیست.

کد خبر 2471456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha