۲ بهمن ۱۳۹۳، ۱۹:۲۱

ایوبی:

زبان سینما عظمت فرهنگ و تمدن ایران را تصویر می کند

زبان سینما عظمت فرهنگ و تمدن ایران را تصویر می کند

بابل - رئیس سازمان سینمایی کشور گفت: زبان سینما عظمت فرهنگ و تمدن کشور را نشان می دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الله ایوبی شامگاه پنجشنبه در مراسم اختتامیه جشنواره بین المللی فیلم کوتاه وارش، افزود: استان مازندران با همه وجود عاشق فرهنگ است و هرگاه سخن از فرهنگ شد، مسئولان استان با همه توان اعلام آمادگی کرده اند.

وی با بیان اینکه، حجت برای همه برای قدرگذاشتن ایام تمام است گفت: مهمترین سرمایه مازندران، انسانی است و مزیت اصلی و واقعی کشور ما فرهنگ و هنر است و باید گذشته را جبران کنبم و موج استعدادهای کشور و استان مازندران را دریابیم.

وی افزود: جشنواره های امسال نمایش باشکوه قدرت جوانان کشور است که جشنواره فجر از جمله آن است و جوانانی که با همه شور و ذوق ایرانی از تجربه های ایرانی بهره گرفته اند.

ایوبی یادآور شد: امروز با زبان سینما، زبانی که بیش از هر کس مقام معظم رهبری قدرش را می داند و کلید سینما با زبان امام راحل روشن شد، حرف زنیم.

رئیس سازمان سینمایی کشور گفت: زبان سینما عظمت فرهنگ و تمدن کشور را نشان می دهد و در زمانی که دشمنان تلاش دارند تصویر پیامبر مهر و رحمت را دگرگونه نشان دهند، هنرمندان تلاش دارند تصویری واقعی از پیامبر مهر و رحمت ارائه دهند.

ایوبی با قدردانی از حضور مهمانان خارجی در جشنواره وارش گفت: مردم تاجیکستان، زبان و فرهنگی فارسی را با دل و جان حفظ کرده اند و فخرشان زبان و هنر فارسی است.

وی گفت: جشنواره وارش بسیار مهم و بزرگ است و پیشنهاد می کنم در کنار جشنواره وارش در سالهای آینده نام بابل را به آن اضافه کنیم زیرا همه جشنواره های دنیا را بنام شهرستان می شناسند.

وی گفت: همچنین پیشنهاد می کنیم، جشنواره یاس را نیز با نام جشنواره کلارستاق بنامیم.

کد خبر 2471750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha