۳ بهمن ۱۳۹۳، ۱۱:۱۷

به رغم برنامه ریزی های انجام شده/

بارش برف در خراسان شمالی برنامه های سفر وزیر ارتباطات را تغییر داد

بارش برف در خراسان شمالی  برنامه های سفر وزیر ارتباطات را تغییر داد

بجنورد - آغاز بارش برف در خراسان شمالی، برنامه های سفر یک روزه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به خراسان شمالی را لغو کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، به دلیل نا مساعد بودن وضع هوا و بارش برف در استان خراسان شمالی برنامه های سفر یک روزه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به خراسان شمالی مختل و براساس آخرین خبر اعلام شده از سوی استانداری خراسان شمالی، این سفر لغو شد.

مدیرفرودگاه بین المللی بجنورد در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: پرواز هواپیمایی ماهان که حامل وزیر ارتباطات بود به دلیل عدم دید کافی و نامساعد بودن شرایط جوی نتوانست در فرودگاه این شهر به زمین بنشیند و لحظاتی قبل از آسمان بجنورد به سمت تهران برگشت.

بر اساس برنامه ریزی های اعلام شده از سوی استانداری خراسان شمالی قراربود ساعت ۹ صبح امروز جمعه سوم بهمن ماه با حضور محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، ۱۶۳ پروژه مخابراتی در این استان به بهره برداری برسد، اما به دلیل بارش برف و تغییر اوضاع جوی، تاکنون این سفر صورت نگرفته است.

حضور در گلزار شهدا و ادای احترام به مقام شامخ شهدا، حضور در جلسه شورای هماهنگی و بررسی مسائل حوزه ICT  با حضور استاندار و معاونین و مدیران کل مربوطه، افتتاح همزمان ۱۶۳ پروژه مخابراتی در استان با اعتباری بالغ بر ۲۴۲ میلیارد و ۴۱۸ میلیون ریال، راه اندازی سرویس G۳  در ساختمان شرکت مخابرات مرکز امام علی (ع) بجنورد و سخنرانی قبل از خطبه های نمازجمعه مرکز استان از برنامه های سفر یک روزه وزیر ارتباطات به خراسان شمالی اعلام شده بود.

به گزارش خبرنگار مهر، نبود دستگاه و تجهیزات آیرلس در فرودگاه بین المللی بجنورد یکی از مشکلات نشست و برخاست هواپیما در شرایط بد آب و هوایی بوده که با تلاش و پیگیری های انجام شده و خرید این تجهیزات، نصب آن به زودی در فرودگاه بین المللی این شهر انجام و نشست هواپیماها را در هر شرایطی تسهیل خواهد کرد.

کد خبر 2471866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha