۳ بهمن ۱۳۹۳، ۱۳:۴۰

احمدی:

اعتبار تکمیل جاده ماجولان – ماسوله در خلخال تخصیص یابد

اعتبار تکمیل جاده ماجولان – ماسوله در خلخال  تخصیص یابد

خلخال – فرماندار خلخال خواستار اختصاص اعتبار مناسب جهت تکمیل جاده ماجولان- ماسوله در این شهرستان شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی احمدی ظهر جمعه در بازدید از محورهای مواصلاتی خلخال تصریح کرد: توسعه بخش شاهرود و شهر کلور تنها از طریق ساخت و تکمیل جاده‌های مواصلاتی خلخال- کلور -درام و جاده  شال- ماجولان- ماسوله امکان‌پذیر است.

وی افزود: با وجود پیگیری های مکرر راه و شهرسازی استان اعتباری برای این جاده اختصاص نداده است و یکی از مهمترین محورهای مواصلاتی اصلی این شهرستان با کمبود اعتبار مواجه است.

فرماندار خلخال با اذعان به روند چندین ساله احداث این جاده تاکید کرد: تکمیل این محور به دلیل اهمیت در حوزه گردشگری و خروج از بن بست بخش های ذکر شده ضرورت ویژه دارد و انتظار ما تخصیص اعتبار مناسب است.

احمدی محور اصلی دیگر را خلخال- فیروز آباد عنوان کرد و از بهره برداری از آن تا پایان سال آینده خبر داد.

وی با تاکید به اینکه با افتتاح این پروژه زمان سفر از اردبیل به تهران یک ساعت کاهش خواهد یافت، افزود: همچنین این جاده زیرساخت مناسبی برای رونق صنایع مختلف در شهرستان است.

فرماندار خلخال پروژه در خصوص جاده کلور- درام اضافه کرد: این جاده برای تکمیل نیازمند هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال است.

به گفته احمدی در سال جاری ۱۲۰ میلیارد ریال قرارداد با پیمانکار منعقد است و ۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی برای تکمیل آن اختصاص یافته است.

وی ابراز امیدواری کرد به دلیل نیاز مبرم شهروندان این شهرستان به توسعه محورهای مواصلاتی اعتبارات مناسبی برای پیشبرد پروژه ها اختصاص یابد.

فرماندار خلخال تصریح کرد: برای تکمیل محورهای مواصلاتی نظارت های مستمر از سوی این نهاد اجرایی صورت می گیرد و انتظار می رود پیمانکاران به وعده های خود عمل کنند.

کد خبر 2471960

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha