۳ بهمن ۱۳۹۳، ۱۳:۵۴

احمدی:

طرح‌های کاهش آلایندگی در کنگان اجرایی شود

طرح‌های کاهش آلایندگی در کنگان اجرایی شود

بوشهر - نماینده مردم دیر، کنگان، عسلویه وجم در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح‌های کاهش آلایندگی در کنگان اجرایی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام موسی احمدی صبح جمعه در نشست بررسی توسعه شهرستان کنگان اظهار داشت: ماه گذشته سفر رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت به استان بوشهر را داشتیم که دارای برکات بسیار زیادی برای استان بوشهر بود.

وی با بیان اینکه باید نیازهای شهرستان‌های مختلف شهرستانی مورد توجه بیشتر قرار بگیرد، اذعان داشت: سفر رئیس جمهور به استان بوشهر دارای آثار بسیار خوبی برای کل استان بود که باید در آینده این آثار را شاهد خواهیم بود.

نماینده مردم دیر، کنگان، عسلویه وجم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی از مشکلات شهرستان کنگان از جمله اسکله و آلایندگی ناشی از تاسیسات گاز پارس جنوبی، تصریح کرد: باید زیرساخت‌های مورد نیاز شهرستان کنگان در بخش های یاد شده به خوبی مورد توجه قرار بگیرد.

وی خواستار توجه به مسائل زیست‌محیطی در محیط پیرامونی صنایع نفت و گاز شد و اذعان داشت: فاز 12 پارس جنوبی در کنگان اثرات زیست محیطی فراوانی به شهرستان کنگان وارد کرده است که باید این مسائل بررسی و برای کاهش آلایندگی‌ها اقدام شود.

احمدی با اشاره به مشاهده اثرات زیست محیطی صنایع پتروشیمی نیز در شهرستان‌های کنگان و عسلویه، افزود: وزارت نفت باید اعتبارات مناسبی را در بخش‌های بهداشتی درمانی، عمرانی و فرهنگی تخصیص دهد.

وی تاکید کرد: شهرستان کنگان میزبان بیش از 60 درصد اراضی پارس جنوبی است که این موضوع می‌طلبد که وزارت نفت به توسعه زیرساخت‌های شهرستان کنگان توجه بیشتری داشته باشد و طرح‌های مناسبی را در این شهرستان اجرا کند.

کد خبر 2471970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha