۳ بهمن ۱۳۹۳، ۱۵:۳۴

هاشمی‌نژاد:

ادارات مستقل در عسلویه مستقر شود/ لزوم استفاده از مدیران بومی

ادارات مستقل در عسلویه مستقر شود/ لزوم استفاده از مدیران بومی

عسلویه - امام جمعه عسلویه با تاکید بر لزوم استقرار ادارات مستقل در شهرستان عسلویه، گفت: باید از نیروهای بومی در ادارات در سمت مدیر ادارات استفاده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه عسلویه با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با ورزشکاران، اظهار داشت: ورزشکاران در میادین ورزشی فرهنگ معنوی و استقامت ملت ایران را برجسته کنند.

وی با تاکید بر اینکه ورزشکاران باید در کنار کسب عناوین ورزشی سفیر اخلاق اسلامی و استقامت ملت مسلمان ایران باشند، ادامه داد: ورزشکاران باید با توجه به منویات مقام معظم رهبری در صحنه‌های مختلف حضور یابند.

امام جمعه عسلویه در ادامه با اشاره به توهین نشریه فرانسوی به پیامبر اسلام(ص)، افزود: همه مسلمانان باید با اتحاد بیشتر در مقابل این حرکات ایستادگی کنند که این موضوع باعث محبوبیت بیشتر پیامبر می‌شود.

حجت‌الاسلام هاشمی‌نژاد با تقدیر از مجلس شورای اسلامی به خاطر تصویب پرداخت عوارض آلایندگی توسط منطقه ویژه به شهرستان عسلویه، اذعان داشت: امیدواریم اخذ و دریافت این عوارض رشد و توسعه شهرستان را سرعت بخشد.

وی با بیان اینکه وقتی فردی در خانه ملت از فتنه گران دفاع می‌کند نباید ساکت باشند، افزود: متاسفم برخی به دنبال شهرت هستند و برای کسب شهرت دارند از فتنه گران دفاع می‌کنند.

امام جمعه عسلویه تاکید کرد: متاسفانه این افراد یوم الله نهم دی که مانند ۲۲ بهمن از روزهای بزرگ انقلاب هست را یوم الشیطان می نامند و این افراد باید از فرزند شهید مغنیه یاد بگیرند که ادامه دهنده راه پدر باشند.

وی با اشاره به حضور هیئت دولت در استان و نمایندگان دولت در شهرستان، خاطرنشان ساخت: این سفر باعث ایجاد امید در بین مرد برای رفع مشکلات شد که البته هزینه‌های اضافی تبلیغات این سفر از جمله نکات منفی آن است.

حجت‌الاسلام هاشمی‌نژاد به اظهارات خود در حضور نمایندگان هیئت دولت در نشست شورای اداری اشاره کرد و افزود: مشکلات مهم شهرستان از جمله بی‌کاری جوانان آلودگی هوا و راه اندازی و شروع به کار ادارات جدید را را به اطلاع نمایندگان دولت رساندم.

وی با تاکید بر لزوم استقرار ادارات مستقل در شهرستان عسلویه، ادامه داد: باید از نیروهای بومی در ادارات در سمت مدیر ادارات استفاده شود.

امام جمعه عسلویه با بیان اینکه اگر گفته شود رشته فلان نیرو غیر مرتبط هست و مدرکش پایین است، حرفی اشتباه است، اذعان داشت: به جوان بومی این حرف می‌زنند ولی معلوم نیست آن کسی که می آید و مشغول به کار می‌شود مدرکش مرتبط باشد.

لازم به ذکر است که تجمع و راهپیمایی مردم شهرستان عسلویه پس از نماز جمعه در محکومیت اهانت به پیامبر گرامی اسلام این مراسم از محل مصلا تا بلوار امام خمینی انجام شد.

نماز گزاران با شعارهای مرگ بر فرانسه و مرگ بر صهیونیسم و آمریکا این اهانت را محکوم کرده و در بیانیه ای خواستار برخورد مجامع بین المللی با پدیده توهین به پیامبران و ادیان الهی شدند و بر وحدت جهان اسلام در انزجار این حرکات شوم شدند.

کد خبر 2472048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha