۴ بهمن ۱۳۹۳، ۱۰:۱۳

بادهای پاییزی، بادهای بهاری و دو کبوتر/

تازه‌ترین روایت عاشقانه احمدرضا احمدی منتشر شد

تازه‌ترین روایت عاشقانه احمدرضا احمدی منتشر شد

احمدرضا احمدی در تازه‌ترین اثر خود تمثیل‌وار بادهای بهاری را پایان بخش جدایی‌های پاییزی و زمستانی توصیف می‌کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، «بادهای پاییزی، بادهای بهاری و دو کبوتر» عنوان کتاب تازه‌ای از این نویسنده و شاعر نام‌آشناست که با تصویرگری‌ ناهید کاظمی از سوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شده است.

نویسنده در این کتاب روایتی عاشقانه از قصه‌ کبوتری سرگردان را روایت می‌کند که در بوران بادهای پاییزی جفت خود را گم کرده و به دنبالش می‌گردد و از هر چه و هر که سر راهش می‌بیند سراغ او را می‌گیرد اما انگار همه از جفت خود جدا شده و سرگردانند.

کبوتر اما با عبور از پاییز در نسیم بهار جفت خود را پیدا می‌کند و به دنبال او می‌رود و در مسیر خود همه سرگشته‌ها را می‌بیند که گم‌شده خود را یافته‌اند.

احمدی در این اثر که برای مخاطبان گروه سنی «د» و «ه» (دوره‌ی اول و دوم متوسطه) منتشر شده است، باد بهاری را روح حیات بخش، پدیدآورنده سرسبزی، زندگی و به مقصد رساننده توصیف می‌کند.

کتاب «بادهای پاییزی، بادهای بهاری و دو کبوتر» در ۵۸ صفحه تمام رنگی با جلد سخت در گروه داستان‌های فارسی و با قیمت ۸ هزار تومان منتشر شده است.

در سال‌های اخیر از این نویسنده صاحب‌نام حوزه کودک و نوجوان ۱۱ عنوان کتاب از سوی کانون منتشر شده که آثاری مانند «باغ بزرگ قدیمی متروک»، «مزرعه گل‌های آفتابگردان»، «در این خانه برای همیشه ماندم»، «مسافران هواپیمای سفید رنگ»، «سبد حصیری و فرفره‌های رنگین»، «سفر در شب»، «کبوتر سفید در کنار آینه»، «سه گلدان»، «شب روز اول و صبح روز هفتم»، «همه آن قایق‌های کاغذی»، «رنگین‌کمانی که همیشه رخ نمی‌داد» از آن جمله است.

کد خبر 2472278

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha