۴ بهمن ۱۳۹۳، ۱۲:۰۶

عباسی:

حاصل کار هسته ای باید صادرات و خدمات تخصصی باشد

حاصل کار هسته ای باید صادرات و خدمات تخصصی باشد

ساری - رئیس سابق سازمان انرژی اتمی کشور یادآور شد: باید حاصل کار هسته ای، صادرات و خدمات تخصصی باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، فریدون عباسی پیش از ظهر شنبه در اجلاس سراسری مسئولان و اعضای بسیج اساتید و شورای کانونها در ساری با بیان اینکه دانشگاه مبداء تحولات است گفت: به برکت تلاش دانشجویان و استادان در دو دهه اخیر به پیشرفتهای خوبی رسیده ایم.

وی اظهار داشت: استادان شجاعی داشتیم که در اوایل انقلاب تمام وقت و امکانات موجود را صرف خدمت می کردند و در بعد نیروی اسانی بسیار موفق بودیم و در حال حاضر از بحث تربیت غافل شدیم و اساتید بعضی از دانشگاهها چند شغله هستند.

رئیس سابق سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه کانون تربیت با اهداف انقلاب سازگاری ندارد یادآور شد: استادان اوایل انقلاب وقت بیشتری برای تربیت نیرو می گذاشتند.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری هر سال با نامگذاری سال، جهت گیری سالانه را مشخص می کند، بیان داشت: باید بررسی شود که ما دانشگاهیان چقدر مبلغ پیام های مقام معظم رهبری بوده ایم.

عباسی به جنگ هشت ساله و دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: با این حال و در این دوران از نیروسازی و تربیت مدیران غافل نشده بویم و باید بررسی شود دراین دوران چه وضعیتی داشته ایم.

وی گفت: دوران دفاع مقدس، دوران بروز و ظهور استعدادها بود و با گذشت سی سال متوجه می شویم که این نسل چه ویژگی هایی داشته است.

وی با عنوان اینکه جنگ و دوران دفاع مقدس یک پرژزه محوری بود که سبب ایجاد تحول شده است، گفت: دانشگاه نیز باید اساتید و دانشجویان مومن و شجاع داشته باشد و به الگوی بسیجی و سپاه در دانشگاه ها نیاز داریم.

کد خبر 2472466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha