۵ بهمن ۱۳۹۳، ۱۶:۰۹

نمایش آثار یک عکاس 8 ساله که به اندازه قدش می بیند

نمایش آثار یک عکاس 8 ساله که به اندازه قدش می بیند

نمایشگاه آثار عکاسی پارسا خادم با عنوان «من به اندازه قدم می بینم» 6 بهمن در فرهنگسرای نیاوران افتتاح خواهد شد .

به گزارش خبرگزاری مهر، آیین افتتاحیه این نمایشگاه با حضور علی مرادخانی معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، محمد تقوی مشاور شهردار تهران و  جمعی از ورزشکاران و قهرمانان همچون رسول خادم، علی بیات، علیرضا رضایی، رضا لایق و ...  برگزار می شود.

پارسا خادم متولد ١٣٨٥ است که از ٦سالگي نزد ارسلان كامكار شروع به نواختن ويولون کرد. وی به عکاسی علاقه مند شد و  نزد لیلا نورايي عکاسی را آموخت.

پارسا خادم با توجه به اندازه قدش و آموزش هايي كه  طی يك سال ديده است از موضوعات مختلفی ورزشی ، فرهنگی و...  عكاسي كرده است و در اولين نمايشگاه خود ٥٣  اثر از بهترين عكس هایش  را به انتخاب استادش برای نمایش انتخاب کرده است.

لیلا نواریی مدرس دانشگاه درباره انتخاب این آثار گفت: مجموعه ای که از کارهای پارسا خادم انتخاب کرده ایم شامل عکس هایی می شود که خلاقیت و دید تصویری این نوجوان هنرمند را نشان می دهد. یکی از ویژگی های بارز این نمایشگاه عکس  تجربه های گوناگون  عکاس در برخورد با موضوعات مختلف است که پویایی یک ذهن جوان و جستجوگر را نشان می دهد.

 نمایشگاه عکس «من به اندازه قدم میبینم» با نمایش  53 اثر در ابعاد 70 در 70 و 90 در 70 تا تاریخ 12  بهمن  ماه  همه روزه از ساعت 10 صبح تا 19 و در روز های جمعه ساعت 14 تا 19 در گالری شماره دوی فرهنگسرای نیاوران میزبان علاقه مندان خواهد بود.

کد خبر 2473552

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha