۵ بهمن ۱۳۹۳، ۱۵:۴۰

فراخوان دومین مسابقه کاریکاتور هولوکاست منتشر شد

فراخوان دومین مسابقه کاریکاتور هولوکاست منتشر شد

سایت ایران کارتون با انتشار فراخوان دومین «مسابقه بین المللی کاریکاتور هولوکاست» از همه کاریکاتوریست های دنیا برای شرکت در این رویداد دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، دومین «مسابقه بین المللی کاریکاتور هولوکاست» از سوی سایت ایران کارتون و موسسه فرهنگی شهدای سرچشمه برگزار می شود.

موضوعات این مسابقه به شرح زیر است: 

1 - اگر غرب برای آزادی بیان حد و مرزی قایل نیست چرا اجازه نمی دهند محققان و تاریخ نویسان راجع به هولوکاست تحقیق کنند 
2 - چرا باید تاوان هولوکاست را مردم مظلوم فلسطین بپردازند. مردمی که در جنگ جهانی دوم نقشی نداشتند 
3 - ما نگران هولوکاست های دیگر هم هستیم. مثل هولوکاست اتمیک، هولوکاست در عراق، غزه، افغانستان، سوریه و ...

بنا بر فراخوان این مسابقه، هرشرکت کننده می تواند حداکثر 5 اثر ارسال کند و به تمام هنرمندانی که آثارشان به کاتالوگ راه پیدا کند، یک نسخه از آن اهدا خواهد شد.

آثار ارسالی باید 200dpi با طول یا عرض 2000pixel و با فرمت jpg باشد و آثار ارسالی نباید قبلا در مسابقات دیگر برنده جایزه شده باشد.

جوایز این مسابقه نیز شامل جایزه اول: 12000 دلار، لوح تقدیر و تندیس، جایزه دوم: 8000 دلار، لوح تقدیر و تندیس، جایزه سوم: 5000 دلار، لوح تقدیر و تندیس به همراه 10 جایزه ویژه دیگر است.

آخرین مهلت ارسال آثار به این مسابقه 12 فروردین ماه سال 94 است و علاقه مندان می توانند آثارشان را به نشانی info@irancartoon.com  ارسال کنند.

روز گذشته در نشست خبری این مسابقه اعلام شد که این مسابقه به دنبال انتشار کاریکاتورهایی توهین آمیز از پیامبر گرامی اسلام که در نشریه فرانسوی «شارلی ابدو» در سطحی گسترده منتشر شده است، برگزار می شود تا به این منظور راستی آزمایی غرب در ادعای آزادی بیان بدون حد و مرز سنجیده شود.

کد خبر 2473652

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • مریم افضلی ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
      0 0
      چرا سال 95 این مسابقه برگزار نمیشه؟میشه لطف کنید این مسابقه رو هرسال برگزار کنید؟واون رسانه ای کنید تاهمه خبر داشته باشن و آثارشون رو بفرستن