۶ بهمن ۱۳۹۳، ۹:۱۸

مهر خبر می‌دهد

ساخت انیمیشن شهید بروجردی/ بچه‌های مدرسه زینبیه چگونه شهید شدند

ساخت انیمیشن شهید بروجردی/ بچه‌های مدرسه زینبیه چگونه شهید شدند

مدیرعامل بنیاد فرهنگی روایت از طی شدن مرحله ساخت 52 قسمت دوم «فرزندان آفتاب» و ساخت انیمیشن‌هایی درباره شهید بروجردی و شهدای مدرسه زینبیه خبر داد.

جواد جباری مدیرعامل بنیاد فرهنگی روایت در گفتگو با خبرنگار مهر درباره آثار انیمیشنی که در این بنیاد تولید می‌شود، توضیح داد: 52 قسمت از انیمیشن «فرزندان آفتاب» را در حال پخش از شبکه‌های دو و پویا داریم که این اثر فعلا در این مرحله برای 104 قسمت طراحی شده است. اثری که از زمان انقلاب آغاز می‌شود و تا دفاع مقدس و دهه 70 ادامه دارد.

وی افزود: هرچند با دوستانی که بنا است نگارش فیلمنامه این اثر را داشته باشند صحبت کردیم تا با توجه به سوژه‌های متعددی که در همین راستا داریم بتوانیم فیلمنامه را کامل کنیم.

مدیرعامل بنیاد فرهنگی روایت ادامه داد: در صورتی که فیلمنامه آماده شود، مجموعه ادامه خواهد داشت و ما در فرمت‌های دیگر نیز می‌توانیم به صورت مجزا کار کنیم. فعلا منتظریم 52 قسمت دوم کار ساخته شود و با به پایان رسیدن تولید آن سال آینده شاهد پخش 52 قسمت بعدی باشیم. آن زمان اگر سوژه‌ها قابلیت ادامه پیدا کردن داشته باشند، کار را ادامه می‌دهیم. در غیر این صورت ما سوژه‌های زیادی داریم.

جباری تأکید کرد: ما همزمان دو انیمیشن دیگر در حال تولید داریم که یکی از آنها انیمیشن شهید بروجردی است که در 26 قسمت به شیوه کمیک موشن ساخته می‌شود. کار دیگر درباره شهدای مدرسه زینبیه در میانه است که در اثر بمباران رژیم بعث تعداد زیادی از دانش آموزان شهید شدند.

وی در پایان اعلام کرد: کارهای دیگری درباره شهدای دیگر داریم که باید فیلمنامه‌شان به قطعیت برسد تا بتوانیم درباره این آثار اطلاع رسانی کنیم.

کد خبر 2473682

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha