۶ بهمن ۱۳۹۳، ۱۰:۰۱

شیخیانی:

یادواره ۱۳۲ شهید دانش‌آموز شهرستان بوشهر برگزار می شود

یادواره ۱۳۲ شهید دانش‌آموز شهرستان بوشهر برگزار می شود

بوشهر - فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش‌آموزی شهرستان بوشهر گفت: در راستای زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدای دانش‌آموزی شهرستان بوشهر، یادواره ۱۳۲ شهید دانش‌آموز در این شهر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سپاه امام صادق(ع) بوشهر، سجاد شیخیانی در جلسه ستاد برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموز شهرستان بوشهر اظهار داشت: تقدیم 132 شهید دانش‌آموز از شهرستان بوشهر به انقلاب در هشت سال دفاع مقدس نشان از نقش موثر و همیشگی این قشر در عرصه‌های مختلف نظام است.

شیخیانی با بیان اینکه استان بوشهر 472 دانش‌آموز را در هشت سال دفاع مقدس تقدیم نظام اسلامی کرده است، افزود: یادواره‌های شهدای دانش‌آموزی در راستای زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدای گرانقدر و تعمیق و ترویج فرهنگ غنی ایثار و شهادت‌طلبی و آشنا کردن هر چه بهتر دانش‌آموزان با سیره و زندگی پر افتخار شهدای دانش‌آموز برگزار می‌شود.

وی به دیگر اهداف برگزاری این یادواره‌ها پرداخت و تصریح کرد: تبیین و تعمیق فرهنگ ایثار، از خود گذشتگی، شهادت‌طلبی، تقویت روحیه مقاومت، ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت بین نسل جدید نوجوان و جوان به‌خصوص دانش‌آموزان به‌عنوان آینده‌سازان نظام، آشنایی بیشتر دانش‌آموزان با سیره، راه و روش، زندگی اجتماعی، سیاسی و فرهنگی شهدای دانش‌آموزی، قدرشناسی و تجلیل از حماسه‌آفرینان عرصه ایثار و شهادت و آزادگی  از مهمترین اهداف برگزاری این یادواره‌ها است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش‌آموزی شهرستان بوشهر با اشاره به‌اینکه بوشهر شهدای کم سن و سالی همچون شهید محمود بازگشا 13 ساله تقدیم به انقلاب کرده که متاسفانه ناشناخته مانده‌اند، اضافه کرد: در راستای زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدای دانش‌آموزی شهرستان بوشهر، یادواره 132 شهید دانش‌آموز در این شهر برگزار می شود.

شیخیانی به زمان و مکان برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموزی اشاره کرد و بیان داشت: یادواره شهدای دانش‌آموزی شهرستان بوشهر روز 13 اسفندماه سال جاری در حسینیه عاشقان ثارالله سپاه امام صادق(ع) با حضور یکی از سخنرانان کشوری برگزار می‌شود.

وی در پایان گفت: در نظر داریم در این مراسم به بهترین شکل از خانواده شهدای دانش‌آموزی و دانش‌آموزان نمونه این شهرستان تجلیل کنیم.

کد خبر 2473940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha