۶ بهمن ۱۳۹۳، ۱۹:۴۳

مظفری نیا:

دوره آموزشی فرهنگ آپارتمان نشینی در گرگان برگزار می شود

دوره آموزشی فرهنگ آپارتمان نشینی در گرگان برگزار می شود

گرگان - مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان گفت: دوره آموزشی فرهنگ آپارتمان نشینی ویژه مدیران آپارتمان های گرگان برگزاری می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا مظفری نیا، شامگاه دوشنبه، در گفتگو با رسانه های استان، بیان کرد: نزدیک به دو دهه است که آپارتمان نشینی با همه محاسن و معایب در سطح شهر گرگان متداول شده است و سکونت در مجتمع های مسکونی و نیز زندگی تنگاتنگ با دیگر شهروندان موجب شده تا سبک جدیدی از زندگی درشهر شکل بگیرد.

مظفری نیا با اشاره به اهمیت ویژه آموزش شهروندی به خصوص برای شهروندان آپارتمان نشین افزود: در مجتمع های مسکونی، هر یک از شهروندان با ادبیات، فرهنگ و سبک زندگی خاصی دور یکدیگر جمع می شوند که گاهی عدم آشنایی با مقررات و قوانین شهروندی موجب بروز کدورت ها و اختلافات در بین ساکنین می شود.

وی ادامه داد: چنانچه قوانین و مقررات عرفی، اخلاقی و قانونی به آنان آموزش داده شود، درسایه افزایش آگاهی، زمینه های همزیستی مسالمت آمیز شکل خواهد گرفت.

وی بیان کرد: در آموزش های در نظر گرفته شده ویژه مدیران مجتمع های آپارتمانی مباحثی همچون اداره امور ساختمان، اختیارات و وظایف مدیران آپارتمان ها و مقررات پرداخت هزینه های جاری آپارتمان مورد تاکید قرارخواهد گرفت.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان ضمن اعلام آغاز قریب الوقوع این دوره از آموزش ها از مدیران محترم آپارتمان ها که علاقمند به حضور در این دوره ها هستند دعوت کرد تا با تماس حضوری و یا تلفنی با خانه فرهنگ پرسش، نسبت به اعلام آمادگی خود تا پایان بهمن ۹۳  اقدام کنند تا متعاقب آن کارگاه های آموزشی متناسب با نیازها به اجرا درآید.

کد خبر 2474647

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha