۷ بهمن ۱۳۹۳، ۱۲:۲۷

حجت الاسلام لطف اله پور:

کتابخانه سیار در روستاهای آذربایجان شرقی ایجاد می شود

کتابخانه سیار در روستاهای آذربایجان شرقی ایجاد می شود

تبریز- مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی گفت: در تلاش هستیم تا کتابخانه های سیار این کانون را در بیشتر روستاهای استان راه اندازی کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جواد لطف اله پور سه شنبه در مراسم افتتاح کتابخانه سیار روستایی هشترود اظهار داشت: با برنامه ریزی های صورت گرفته تلاش خواهیم کرد روستاهای بیشتری تحت پوشش فعالیت های این کتابخانه قرار گیرند و کودکان و نوجوانان مستعد این روستاها بیش از پیش از خدمات کانون بهره مند شوند.

وی ادامه داد: فعالیت کتابخانه های سیار کانون در شهرها  و روستاها از مهمترین فعالیت های تاثیرگذار کانون است زیرا ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی از طریق انجام امور فرهنگی و ایجاد زیرساخت های سخت افزاری و نرم افزاری خواهد بود.

لطف اله پور افزود: در این میان از تمامی مسئولان شهرستانی می خواهیم در راه رسیدن به حد ایده آل کتابخوانی و ایجاد زیرساخت های مناسب تلاش کنند.

وی ایجاد شور و نشاط در بین کودکان و نوجوانان روستایی و گسترش فرهنگ مطالعه را از اهداف مهم فعالیت کتابخانه سیار روستایی در هشترود برشمرد و گفت: در تلاش هستیم تا تعداد این کتابخانه های سیار را در سطح استان افزایش دهیم و در این میان روستاها از اولویت بالاتری برخوردار هستند.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان ادامه داد: امیدواریم با توسعه فعالیت های کانون در شهرستان های استان گام های موثری در توسعه و تعمیق فعالیت های فرهنگی برای کودکان و نوجوانان برداشته شود.

کد خبر 2474944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha