۸ بهمن ۱۳۹۳، ۱۱:۴۳

همزمان با میلاد امام حسن عسگری (ع) برگزار شد

جشن عمامه گذاری طلاب حوزه علمیه تهران/اجلاس مدیران حوزه های تهران

جشن عمامه گذاری طلاب حوزه علمیه تهران/اجلاس مدیران حوزه های تهران

جشن عمامه گذاری 46 نفر از طلاب حوزه های علمیه تهران امروز با حضور آیت الله رشاد و با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین پناهیان در حوزه علمیه امام رضا (ع) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، جشن عمامه گذاری 46 نفر از طلاب حوزه های علمیه تهران امروز با حضور آیت الله رشاد رئیس شورای سیاست گذاری حوزه های علمیه استان تهران و با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین پناهیان در حوزه علمیه امام رضا (ع) برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام پناهیان با تاکید بر اینکه نشاط از مهمترین ویژگی های طلاب حوزه های علمیه است گفت: طلاب حوزه های علمیه علاوه بر اینکه به واسطه ارتباط با معارف الهی خود احساس خوشبختی می کنند این احساس را به اطرافیان خود نیز ارائه می دهند.

این استاد حوزه و دانشگاه افزود: میزان باور طلاب به آنچه که می گویند نقش موثری در مخاطبین آنها دارد به همین خاطر طلاب با نشاط علمی لبخند بر لب داشتن با اغماض و گذشت خود می توانند تاثیرات مهمی بر اطرافیان و مخاطبین خود داشته باشند.

وی نشاط را از نشانه های دینداری و ایمان برشمرد و گفت: طلاب هر زمان که احساس کردند نشاط آنها برای فعالیت های دینی و تبلیغ معارف الهی کاهش یافته است باید با مراقبت از خود و توسل به خداوند این نشاط را در خود تقویت کند.

به گزارش مهر همزمان با این مراسم عمامه گذاری دومین اجلاسیه مدیران حوزه های علمیه تهران در حوزه علمیه چیذر نیز با محوریت پذیرش علاقمندان به تحصیل در حوزه های علمیه و با سخنرانی مدیران ارشد مرکز مدیریت حوزه های علمیه تهران برگزار شد.

مهمترین محور این اجلاسیه افزایش ظرفیت پذیرش حوزه های علمیه همچنین نظارت بر حسن اجرای ثبت نام از علاقمندان تعیین شده است.

کد خبر 2476855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha