۹ بهمن ۱۳۹۳، ۹:۳۴

یوسفی راد خبر داد:

اعزام 4 هزار دانش آموز استان کرمانشاه به مناطق عملیاتی جنوب کشور

اعزام 4 هزار دانش آموز استان کرمانشاه به مناطق عملیاتی جنوب کشور

کرمانشاه- مسئول سازمان اردویی، راهیان نور سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه از اعزام 4 هزار دانش آموز مقطعه متوسطه این استان به مناطق عملیاتی دفاع مقدس در جنوب کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان اردویی راهیان نور استان کرمانشاه، علی یوسفی راد اظهار داشت: از 7 تا 27 بهمن ماه 4 هزار دانش آموز استان کرمانشاه به منظور آشنایی و بازدید از زیارتگاههای شهدا و مناطق جنگی دفاع مقدس به جنوب کشور اعزام می شوند.

وی افزود: این دانش آموزان در مدت 3 روز از یادمان شهدای هویزه، یادمان شلمچه و یادمان فتح المبین بازدید می کنند.

این مسئول تاکید کرد: دانش آموزان با شرکت در کاروانهای راهیان نور می توانند معنویت سرزمین های عملیاتی را لمس کنند و درک این موضوع که رزمندگان و شهدا چگونه در دوران دفاع مقدس، دشمن را از خاک میهن بیرون راندند یکی از اهداف ماست.

یوسفی راد در مورد مرحله اول اعزام های دانش آموزی گفت: در این مرحله 25 هزار دانش آموز به مناطق عملیاتی غرب اعزام شدند که با رضایت تمام دانش آموزان همراه بود.

این مسئول در پایان گفت: اردوهای راهیان نور دانش آموزی فرصتی متعالی برای آشنایی دانش آموزان با ارزشهای دفاع مقدس و ترویج روحیه ایمان، سلحشوری، رشادت، ایثار و از خودگذشتگی شهدای گرانقدراست و استفاده از ظرفیت های اردوهای راهیان نور می توانند به عنوان منبعی از قدرت نرم در مقابله با جنگ نرم دشمن باشد، لذا باید در این زمینه سرمایه گذاری مادی و معنوی مطلوبی داشته باشیم.

کد خبر 2477539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha