۹ بهمن ۱۳۹۳، ۱۳:۳۹

مجد:

۷۴ پروژه عمرانی دامغان افتتاح می شود/ خدمات نظام اطلاع رسانی شود

۷۴ پروژه عمرانی دامغان افتتاح می شود/ خدمات نظام اطلاع رسانی شود

دامغان – فرماندار شهرستان دامغان از افتتاح ۷۴ پروژه عمرانی طی ايام الله دهه مبارك فجر در اين شهرستان خبر داد و گفت: برای افتتاح اين تعداد پروژه ۴۳۶ ميليارد ریال اعتبار هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، علي اصغر مجد پيش از ظهر پنجشنبه در نشست خبري خود با خبرنگاران مطبوعات و خبرگزاري هاي شهرستان دامغان در محل فرمانداري اظهار داشت: اجراي شبكه آبياري بتوني پايين دست سد شهيد شاهچراغي، افتتاح تقاطع غير همسطح اميريه، جايگاه CNG بلوار بسيج، پارك شهدا و ساختمان مركز رشد و فناوري از مهمترين پروژه هايي قابل افتتاح شهرستان در دهه مبارك فجر خواهد بود.

وي از افتتاح چندين پروژه عمراني از سوي بخش خصوصي در شهرستان دامغان خبر داد و افزود: افتتاح شركت آجر ماشين طلوع فجر با اعتباري بيش از ۷۴ ميليارد ريال و با اشتغالزايي ۳۸ نفر و همچنين شركت فرازپنداران آريا موج در توليد باتري با اعتباري بيش از ۲۳ ميليارد و اشتغالزايي ۳۵ نفر به بهره برداري مي رسد.

نشست خبری علی اصغر مجد فرماندار شهرستان دامغان

نماينده عالی دولت در شهرستان دامغان خاطرنشان ساخت: ساختمان ايستگاه راه آهن و يك باب مدرسه در شهرك مسكن مهر تا پايان سالجاري نيز به اتمام مي رسد.

مجد در خاتمه به پيشرفت هاي كارخانه فولاد كوير و متين خودرو دامغان نيز اشاره داشت و گفت: اين دو كارخانه با قوت تمام به فعاليت خود ادامه مي دهند و در آينده اي نه چندان دور باعث شكوفايي و رونق اقتصادي شهرستان خواهند بود.

کد خبر 2477753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha