۹ بهمن ۱۳۹۳، ۱۵:۳۲

همایش تجلیل از طلاب ممتاز شاهد و ایثارگر در قم برگزار شد

همایش تجلیل از طلاب ممتاز شاهد و ایثارگر در قم برگزار شد

قم - دومین همایش تجلیل از طلاب ممتاز شاهد و ایثار گر حوزه‌های علمیه سراسر کشور در قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، دومین همایش تجلیل از طلاب شاهد و ایثارگر حوزه‌های علمیه قبل از ظهر پنجشنبه با حضور آیت الله حسینی بوشهری مدیر حوزه‌های علمیه، آیت الله مقتدایی، حجت الاسلام بنایی معاون استاندار قم، حجت‌الاسلام سید محمدعلی شهیدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی از طلاب شاهد و ایثارگر در سالن همایش جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه‌های علمیه سراسر کشور در این مراسم اظهارکرد: توفیقی است برای ما که این همایش را برگزار می‌کنیم و باید اعتراف کنیم آنچه برای شهیدان و برای یادگاران آن‌ها به خصوص شهدای روحانی تاکنون انجام شده ناچیز بوده است.

طلاب ممتاز شاهد و ایثار گر الگویی برای مردم‌ هستند

حجت الاسلام محمود ملکدار تصریح کرد: طلاب در زمان دفاع مقدس نه تنها درخط مقدم جبهه و جهاد نظامی پیش قدم بودند و با تبلیغ و سخنرانی رزمندگان را به مقاومت دعوت می‌‌کردند بلکه در پشت جبهه نیز مردم را برای دفاع از دین و انقلاب اسلامی بسیج می‌کردند.

وی بیان کرد: به فرموده امام(ره) طلاب و روحانیون شهید و ایثارگر افتخاری هستند که تا کشف حقیقت به پیش تاختند و برای ملت خود از خون و جان خود دریغ نکردند.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه‌های علمیه با بیان اینکه طلاب در دوران دفاع مقدس حماسه‌های بی‌نظیری را آفریدند، گفت: یادگاران آنها امروز نیز در صحنه تحصیل و تحقیق و پژوهش به جایی می‌رسند که اکنون از ممتازین آنها تجلیل می‌شود و این الگوی خوبی می‌تواند باشد.

حجت الاسلام ملکدار با بیان اینکه روحانیت همیشه در صحنه حضور دارد، ادامه داد: طلاب یک روز لباس جنگ بر تن کردند و امروز نیز لباس علم را پوشیده و به عنوان مبلغ فعالیت می‌کنند.

وی از تجلیل 14 نفر از طلاب ممتاز شاهد و ایثارگر در این مراسم خبر داد و افزود: ستاد تجلیل از ممتازین شاهد و ایثارگر با کمک و حمایت مدیریت حوزه علمیه و بنیاد شهید و امور ایثارگران تشکیل و فعالیت می‌کند.

کد خبر 2477794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha