۱۰ بهمن ۱۳۹۳، ۱۶:۴۲

حمید درخشان :

پرسپولیس مستحق شکست نبود/ حق طبیعی من است در مورد تیم ملی سوال کنم

پرسپولیس مستحق شکست نبود/ حق طبیعی من است در مورد تیم ملی سوال کنم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس شکست برابر ذوب آهن را حق تیمش ندانست.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید درخشان پس از شکست یک بر صفر عصر امروز جمعه تیمش برابر ذوب آهن ضمن بیان این مطلب به خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه فولادشهر گفت: ما موقعیت های زیادی را از دست دادیم. ذوب آهن از معدود موقعیت هایی که داشت به گل رسید. ما مستحق این شکست نبود و نهایت نتیجه این دیدار باید مساوی می شد.

وی در مورد سرپیچی تادئو از تعویض گفت: بحث سرپیچی نبود و چون تیم ما می خواست ضربه ایستگاهی بزند این بازیکن می خواست بماند و به تیم کمک کند بعد بیرون بیاید. بازیکنان جدیدی که به خدمت گرفتیم نیاز به زمان دارند تا بتوانند با تیم هماهنگ شوند.

حمید درخشان گفت: من بعد از بازیهای تیم ملی در مورد عملکرد فنی این تیم صحبت کردم و گفتم باید دلایل این باخت بررسی شود و حرف خاص دیگری نزدیم. حق طبیعی من است که به عنوان یک بازیکن تیم ملی از کادر فنی بپرسم که چرا دیدار برابر عراق را باختیم. این حق ماست به عنوان یک فرد فوتبالی این سوال را بپرسیم. اصلا هرکسی این حق را دارد که در مورد تیم ملی کشورش این سوال را بپرسد.

وی در مورد سنگین بودن بازیکنانش در دیدار برابر ذوب آهن گفت: ما تمرینات سنگینی را در تعطیلات لیگ داشتیم و در چند هفته اخیر هم تمرینات ما پرفشار بود و به همین خاطر بازیکنان کمی سنگین بودند و با وجود اینکه در نیمه دوم موقعیت های زیادی داشتیم اما نتوانستیم از این موقعیت ها به گل برسیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به گل نزدن تیمش گفت: ما خلق موقعیت کردیم اما نتوانستیم از این موقعیت ها استفاده کنیم. الان هم تماشاگران حق دارند. یک سرمربی که نمی تواند برود داخل زمین و گل بزند. ما در این بازی موقعیت های زیادی را خلق کردیم اما بازیکنانمان نتوانستند از فرصت هایی که ایجاد شد به گل برسند.

وی افزود: همه تلاش من این است که بتوانیم پرسپولیس را نسبت به گذشته بهتر کنیم. البته کار سختی است و همه می دانند که ما یک تیم در بحران را تحویل گرفتیم. کار سختی در پیش داریم اما مهم این است که تمام تلاشمان را می کنیم تا بهتر از گذشته بازی کنیم.

حمید درخشان در مورد حضور تیمش در لیگ قهرمانان آسیا گفت: حریفان ما بازیکنان خوب و گرانقیمتی را به خدمت گرفته اند. امیدوارم بتوانیم با خریدهایی که انجام داده ایم نمایش خوبی در این مسابقات داشته باشیم. تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا براساس بضاعتی که داریم در این رقابت ها خوب کار کنیم. بضاعت ما همین است و بیشتر از این نمی توانستیم برای خرید بازیکنان جدید هزینه کنیم.

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران خاطرنشان کرد: تا زمانی که فوتبال ایران به مسائل پایه و زیرساخت ها اهمیت ندهد نمی توان انتظار داشت که ما بتوانیم در سطح بین المللی به جایگاه شایسته ای برسیم. باید در این مقوله توجه ویژه ای داشته باشیم و برای تیم های پایه برنامه ریزی کنیم.

کد خبر 2478289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ابراهیم ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۰
      0 0
      جناب اقای درخشان اولا شمابه فکر تیم خودت باش و آن را درست کن دوم اینکه اقای دایی یک روز گفت من نباید به زمین بروم و گل بزنم شما منتقد سرسخت ایشان شدید و گفتید پس مربی چه کاره این تیم است سوم اینکه شما 10 هفته است تیم را تحویل گرفتید و هنوز هم از تیم بحرانی حرف می زنید که تحویل گرفتیدتو راخدا بس کنیدو این تیم رارها کنید.
    • بابک مرادی ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۰
      0 0
      درخشان تو اصلا هیچی از سر مربیگری بلد نیستی اگه بلد بودی از کی روش ایراد نمیگرفتی. هر چه زود تر پرسپولیس را رها کن .
    • علی ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۰
      0 0
      درخشان مربی توانمندیه چون میخواد افتخار سقوط به لیگ پائین‌تر با پرسپولیس را هم به رزومه‌ اش اضافه کنه لطفا مزاحم نشوید !!!
    • محمد از بریزبن ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۰
      0 0
      جناب درخشان واقعا که چقدر زود دست آدم ها رو می شود...شما بدنبال با سواد شدن فوتبالی خودتون باشید بعد در مورد سرمربی سابق رئال مادرید اظهار نظر کنید. مردم امثال شماها را خوب می شناسند.
    • عباس ۰۸:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
      0 0
      این حق طبیعی کی روش است که در مورد وضعیت تیم های لیگ نظر داشته باشد نه شما/شما برو وضعیت تیم خودت رو درست کن که اینقدر افتضاح به بار نیاره/پرسپولیسی ها از شما ناامید شدن
    • مهدی ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
      0 0
      آقای درخشان اگه چیزی بلدی رو تیم خودت اجرا کن لطفا در مورد تیم ملی حرف نزن و به نظر مردم احترام بذار در ضمن حیا کن و پرسپولیسم رها کن تا اوضاع را بدتر نکردی و تیم سقوط نکرده
    • ف اريا ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
      0 0
      اشتباه نابخشودني شما نگه داشتن سوشا و اخراج نيلسون است اگر مربي نميتواند گل بزند حداقل ميتواند با انتخاب يك دروازه بان اماده از گل خوردن تيم واز دست رفتن اينهمه امتياز بخاطر يك بازيكن جلوگيري كند
    • بردیا صبور ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
      0 0
      آقای درخشان با اینکه احترام زیادی در زمان بازیگری شما برایتان قائل بودم دلیلی نیست که امروز نسبت به سرمربیگری شما ایراد نگیرم , دوست عزیز خودتون هم میدونید که با شعار و ایراد گرفتن از دیگران نمیتوانید بر اسب مراد سوار شوید .برای اینکار بهتر است دانش و توانایی خود را افزایش دهید ,در ضمن ١٠ هفته که از زمان تحویل تیم به شما میگذرد بگوید چه چیزی به این تیم افزودهید ,بهتر نیست این تیم پر آوازه را به فردی دیگر بسپارید ؟
    • یوسف ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
      0 0
      این نهایت دیکتاتوری است که مانع حرف زدن یکی از فوتبالیست های حرفه ای و مربیان این کشور باشیم. اگر ایشان حرف نزند پس چه کسی اجازه حرف زدن دارد؟ تک تک ملت ایران حق و اجازه اظهار نظر دارند و قطعا کسانی که حرفه ای تر هستند مستحق تر خواهند بود. شاید ما به مربی گری ایشان در پرسپولیس انتقاد داشته باشیم ولی این دلیلی نخواهد بود که ایشان را از اظهار نظر منع کنیم.