۱۱ بهمن ۱۳۹۳، ۱۳:۰۶

رستميان خبر داد:

محور مواصلاتی دامغان - جندق دو بانده می شود

محور مواصلاتی دامغان - جندق دو بانده می شود

دامغان - نماينده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت: كريدور شمال به جنوب كه استان های مازندران، اصفهان و هرمزگان را به هم متصل مي كند در محور دامغان- جندق با ۱۱۰ ميليارد ریال اعتبار دوبانده می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرحمان رستميان صبح شنبه در جلسه ارتقاء امنيت راه هاي دامغان در محل فرمانداري اين شهرستان ضمن بیان اینکه محور دامغان - جندق دو بانده مي شود اظهار داشت: كاهش تصادفات، رفع نقاط حادثه خيز، تسريع در تردد خودرو، ارتقاء امنيت راه ها از مهمترين اهداف این طرح است.

وي يادآور شد: در حال حاضر ۱۰ كيلومتر از طرح دو بانده شدن محور دامغان - جندق در منطقه سركوير جنوب شهرستان دامغان با اعتبار ۳۰ ميليارد ريال در حال اجرا است.

اختصاص ۱۱ ميليارد ريال اعتبار براي توسعه و مرمت راه هاي دامغان

 نماينده مردم دامغان در مجلس شوراي اسلامي اضافه كرد: در سالجاري ۱۱ ميليارد ريال اعتبار براي توسعه و مرمت راه هاي شهرستان از محل تبصره ۲۲ ماده ۱۸۰ ويژه نمايندگان مجلس شوراي اسلامي اختصاص پيدا كرد و در اختيار اداره راه و ترابري قرار گرفت.

رستميان خاطر نشان ساخت: راه در توسعه اقتصادي كشور نقش مهم و ويژه ای دارد و داشتن يك راه سالم با اطمينان و بدون نقاط حادثه خيز بايد در سرلوحه كار وزارت راه و شهرسازي باشد.

وی گفت: اميدورايم در لايحه بودجه سال ۱۳۹۴ كل كشور پس از بحث و بررسي از سوي نمايندگان ملت و دولت در كميسيون تلفيق و صحن علني مجلس امتيازات خوبي به حوزه راه و راه سازي اختصاص پيدا كند و شاهد رشد و توسعه در اين بخش باشيم.

پروژه هاي بالاي ۹۰ درصد پيشرفت فيزيكي در دامغان اعتبار مي گيرند

فرماندار شهرستان دامغان نيز در اين جلسه با بيان اينكه ده ها پروژه عمراني، صنعتي و توليدي شهرستان با بيش از ۲۰۰ ميليارد ريال اعتبار در حال اجرا است اظهار داشت: مديران دستگاه هاي اجرايي پروژه هايي كه بالاي ۹۰ درصد پيشرفت فيزيكي دارند را اعلام تا اعتبار براي تكميل آن ها اختصاص پيدا كند.

مجد گفت: رشد، توسعه و شكوفايي شهرستان دامغان آرزوي همه ماست و بايد تمام تلاش خود را در تكميل و به اتمام رساندن پروژه هايي كه نفع آن به مردم مي رسد به كار گيريم.

پلي كلينيك تخصصي دامغان افتتاح مي شود

رئيس شبكه بهداشت و درمان شهرستان دامغان نيز از افتتاح رسمي پلي تكنيك تخصصي اين شهرستان در دهه مبارك فجر خبر داد و گفت: در اين كلينيك تخصصي روزانه هشت پزشك مختصص با تعرفه هاي دولتي بيماران را ويزيت مي كنند.

ابوالفضل فتاح اظهار داشت: دومين پلي كلينيك تخصصي استان سمنان در شهرستان دامغان با اعتباري معادل چهار ميليارد و ۳۰۰ ميليون ريال از محل اعتبارات دانشگاه علوم پزشكي سمنان تجهيز، تكميل و آماده افتتاح و بهره بردراي شد.

وي در خاتمه با بيان اينكه بخشي از مشكلات بهداشتي و درماني شهرستان دامغان با اين كلينيك تخصصي برطرف مي شود گفت: مراكز بهداشتي و درماني و خانه هاي بهداشت روستاهاي دورار، رشم و آستانه با اعتباري معادل پنج ميليارد ريال در ايام دهه فجر افتتاح مي شود.

کد خبر 2478750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha