۱۱ بهمن ۱۳۹۳، ۱۹:۲۸

جهاندیده خبر داد:

برگزاری مسابقه «حماسه حضور تا شکوه فجر »در گیلان

برگزاری مسابقه «حماسه حضور تا شکوه فجر »در گیلان

رشت - مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان از برگزاری مسابقه وبلاگ‌نویسی «حماسه حضور تا شکوه فجر» به مناسبت حماسه ۹دی و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی بسیج رسانه گیلان، روح‌الله جهاندیده اعلام کرد: این مسابقه به همت سازمان بسیج رسانه استان و سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری رشت برگزار می شود.

وی با بیان این که به دلیل  استقبال شرکت کنندگان از مسابقه، مهلت ثبت نام تا ۱۵ بهمن‌ماه سال جاری تمدید شده است افزود: تاکنون بیش از ۶۰ وبلاگ‌ در مسابقه مذکور شرکت‌ کرده‌اند، و انتظار می‌رود با تمدید چند روزه این مسابقه، تعداد شرکت‌کنندگان افزایش یابد.

جهاندیده تاکیدکرد:  این مسابقه با هدف فعال کردن اقشار مختلف به ویژه جوانان در فضای مجازی برای تولید و ارائه وبلاگ با محتوای بصیرت و حضور همگانی برگزار شده است.

 به گفته جهاندیده این مسابقه برای  ایجاد ارتباط مستمر و هدفمند با علاقه‌مندان به فعالیت‌های فضای مجازی برای ترویج آرمان‌های انقلاب اسلامی و بصیرت مردمی از دیگر اهداف این مسابقه وبلاگ‌نویسی است.

مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان با اشاره به اینکه داوری مسابقه در دو بخش محتوایی و فنی توسط کارشناسان مربوطه انجام می‌شود، بیان کرد: بهره‌گیری از مضامین بدیع، نوآوری و ابتکار عمل، غنای محتوایی، ارزش هنری و تولیدی بودن اثر از جمله شاخص‌های بررسی و امتیازدهی بخش محتوایی است.

وی با تاکید بر اینکه به نفر اول مسابقه، تندیس، لوح تقدیر و کمک هزینه سفر حج عمره برابر با ۵۰۰ هزار تومان اهدا می‌شود، گفت: همچنین به نفر دوم تندیس، لوح تقدیر، کمک هزینه سفر به عتبات عالیات برابر با ۴۰۰ هزار تومان، به نفر سوم تندیس، لوح تقدیر، کمک هزینه سفر به سوریه برابر با ۳۰۰ هزار تومان و به پنج وبلاگ برتر نیز لوح تقدیر و کارت اعتباری یک میلیون ریالی برابر با ۱۰۰ هزار تومان اهدا می‌شود.

جهاندیده افزود: علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این مسابقه وبلاگ‌نویسی به پایگاه اینترنتی مسابقات رسانه‌ای به آدرس www.bsjresane.ir مراجعه کنند.

مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان اذعان کرد: از برگزیدگان مسابقه وبلاگ‌نویسی «حماسه حضور تا شکوه فجر» در مراسمی همزمان با دهه فجر تقدیر به عمل می‌آید.

کد خبر 2480178

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha