۱۲ بهمن ۱۳۹۳، ۱۱:۳۳

گزارش خبری مهر/

۷۴۹هزار دانش آموز در استان تهران سرود انقلاب سر دادند

 ۷۴۹هزار دانش آموز در استان تهران سرود انقلاب سر دادند

تهران- همزمان با اولین روز از دهه مبارک فجر و سالروز ورود تاریخی امام خمینی(ره) به میهن اسلامی، زنگ انقلاب در مدارس شهرستان های استان تهران نواخته شد.

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز و همزمان با اولین روز از دهه مبارک فجر و سالروز ورود تاریخی امام راحل به میهن اسلامی، زنگ انقلاب در شهرستان های استان تهران با حضور مسئولان و مدیران اجرایی و هزاران آینده ساز کشور نواخته شد.

سراسر شهرستان های استان تهران نظیر ورامین، قرچک، پیشوا، پاکدشت، ری، پردیس، شهریار، ملارد، شهرقدس، رباط کریم، اسلامشهر، بهارستان، پرند و سایر مناطق در سالروز ورود تاریخی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران غرق در سرور و شادی است.

پیوند نسل آینده ساز کشور با آرمان های امام راحل

بیش از ۷۴۹ هزار دانش آموز در سراسر استان تهران در اولین روز از جشن پیروزی انقلاب اسلامی حال و هوای دیگری دارند و تلاش می کنند با تزیین مدارس و برگزاری مراسم های ویژه، این اتفاق بزرگ را گرامی بدارند.

دانش آموزان استان تهران با برگزاری مراسم ویژه زنگ انقلاب و با به دست گرفتن پرچم جمهوری اسلامی و خواندن سرودهای انقلابی بار دیگر پیوند نسل چهارم انقلاب با آرمان های امام راحل را به معرض نمایش گذاشته و بر ادامه یافتن سیره شهدا و امام شهدا تأکید کردند.

به گفته مسئولان آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران دیدار با خانواده معظم شهدا بویژه شهدای انقلاب اسلامی، عطرافشانی مزار شهدا، برگزاری همایش روانشناسی نسل سوم انقلاب، برگزاری مسابقات سراسری دو همگانی و برگزاری مسابقه همگانی همسرایان فجر از جمله برنامه کمیته دانش آموزی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان تهران است.

جوانان امروز دلبسته انقلاب اسلامی هستند

حجت الاسلام سید محسن محمودی در حاشیه برگزاری جشن انقلاب در مدرسه نمونه دکتر حسابی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با نواخته شدن زنگ انقلاب در هزاران مدرسه شهرستان های استان تهران به صورت رسمی برنامه های گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر در سطح استان آغاز شد.

رییس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان های استان تهران افزود: برگزاری مراسم زنگ انقلاب با هدف آشنا سازی نوجوانان و جوانان با اهداف، رویکردها و آرمان های انقلاب اسلامی صورت گرفته که خوشبختانه با استقبال دانش آموزان مواجه شده است.

معلمان اهداف انقلاب اسلامی را برای دانش آموزان بیان کنند

وی ادامه داد: گزارش های دریافتی از سطح شهرستان های استان تهران، حکایت از شور و اشتیاق دانش آموزان ورامینی برای برگزاری باشکوه مراسم گرامیداشت یوم الله دهه مبارک فجر در مدارس و مراکز آموزشی است که این نشان دهنده این موضوع می باشد که جوانان امروز دلبسته انقلاب اسلامی هستند.

محمودی اضافه کرد: بیش از ۷۴۹ هزار دانش آموز در سراسر مدارس استان تهران با نواختن زنگ انقلاب و برگزاری مراسم آغازین دهه مبارک فجر بار دیگر با آرمان های بلند امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

دشمن به دنبال دلسرد کردن جوانان از اهداف انقلاب اسلامی است

این مسئول با اشاره به رسالت خطیر فرهنگیان و مدیران مدارس برای آشناسازی نسل جوان و نوجوان با اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی عنوان کرد: فرهنگیان و مدیران مدارس در خط مقدم مقابله با جنگ نرم دشمن در عصر حاضر قرار دارند و باید با تبیین اهداف انقلاب اسلامی زمینه آشنایی آینده سازان کشور با حرکت تاریخی امام راحل را فراهم کنند.

محمودی تأکید کرد: امروز دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی تلاش دارند با استفاده از ابزارهای مختلف نظیر ماهواره، اینترنت و وسائل گوناگون، جوانان این سرزمین را نسبت به انقلاب اسلامی دلسرد کنند و در این میان نقش معلمان بسیار مهم و اساسی است.

کد خبر 2480409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha