۱۲ بهمن ۱۳۹۳، ۱۱:۰۲

زنگ انقلاب در مازندران نواخته شد/ دانش آموزان رکن پیروزی

زنگ انقلاب در مازندران نواخته شد/ دانش آموزان رکن پیروزی

ساری – همزمان با سالروز ورودی تاریخی حضرت امام راحل به میهن اسلامی و آغاز جشن های دهه فجر، زنگ انقلاب در مدارس مازندران به صدا درآمد.

به گزارش خبرنگار مهر، استاندار مازندران صبح یکشنبه در مراسم زنگ انقلاب در مدرسه عصمت ساری با گرامیداشت فجر انقلاب و یاد و خاطره حضرت امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی بیان داشت: اولین روز دهه فجر به نام انقلاب، امام و رهبری نامگذاری شده است.

ربیع فلاح با اشاره به نقش برجسته دانش آموزان افزود: این قشر در دوران رژیم گذشته و در جریان پیروزی انقلاب اسلامی رکن اصلی پیروزی بوده اند.

وی تاکید کرد: دانش آموزان باید جایگاه و منزلت خویش را بشناسند زیرا در دوران رژیم شاهنشاهی امکان حضور مردم در تصمیم گیری ها ممکن نبود و به برکت خون شهدا، اسقلال کشور و حضور مردم در عرصه های مختلف رقم زده شد و باید قدر انقلاب را بدانیم.

استاندار مازندران، نقش جوانان را در پیروزی انقلاب اسلامی و بعد از انقلاب تعین کننده دانست و گفت: هرچه به تحصیل جوانان سرمایه گذاری کنیم، آینده ایران اسلامی شکوفاتر می شود.

وی عنوان کرد: در حال حاضر نقش دانش آموزان زیادتر شده است و در ۱۳ آبان و دیگر جریان های تاریخی می تواند نقش این قشر را مشاهده کرد.

استاندار مازندران یادآور شد: در دهه فجر با افتتاح طرح های مختلف عمرانی و تولیدی، شاهد رونق و شکوفایی استان خواهیم بود و تلاش ما این است که در راه شهدا و منویات مقام معظم رهبری گام برداریم.

به گزارش مهر، همزمان با اولین روز ده فجر و ورود تاریخی امام راحل به میهن اسلامی، مراسم نمادین استقبال از حضرت امام در فرودگاههای مازندران برگزار شد و همچنین سوت قطار و کشتی ها در بنادر مازندران به صدا درآمد.

کد خبر 2480451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha