۱۲ بهمن ۱۳۹۳، ۱۲:۰۳

جمالی پور در جمع خبرنگاران/

اعتبار ۲۴۵ میلیارد تومانی برای افتتاح پروژه های دهه فجر

اعتبار ۲۴۵ میلیارد تومانی برای افتتاح پروژه های دهه فجر

ری- فرماندار ویژه شهرستان ری با اشاره به افتتاح ۷۹ پروژه آموزشی، عمرانی، خدماتی و اجتماعی در دهه فجر گفت: برای افتتاح پروژه های عمرانی اعتباری بالغ بر ۲۴۵ میلیارد تومان اختصاص داده شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز هدایت الله جمالی پور در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان اظهار داشت: ایام الله دهه فجر بهترین فرصت برای بیان دستاوردهای دستگاه های اجرایی و خدمات ارائه شده در طول یکسال گذشته است.

فرماندار ویژه ری با اشاره به خدمات ارائه شده در شهرستان ری افزود: در سطح شهرستان ری مسئولان در تلاش هستند تا بهترین خدمات را به مردم متدین و انقلابی این دیار ارائه کرده و امکانات مناسبتری را بوجود آورند.

وی با اشاره به پروژه هایی که در ایام الله دهه مبارک فجر در سطح شهرستان ری به بهره برداری می رسد ادامه داد: به همت و تلاش مسئولان شهرستان و حمایت های دولت تدبیر و امید، ۷۹ پروژه عمرانی، اموزشی، خدماتی، رفاهی و اجتماعی در ایام الله دهه مبارک فجر به بهره برداری می رسد.

این مسئول سپس با تأکید بر اختصاص بیش از ۲۴۵ میلیارد تومان برای افتتاح پروژه های دهه مبارک فجر گفت: برای افتتاح ۷۹ پروژه در ایام الله دهه مبارک فجر بیش از ۲۴۵ میلیارد و ۸۰۹ میلیون تومان از محل اعتبارات استانی و شهرداری ها در نظر گرفته شده است.

وی با تببین ۷۹ پروژه شهرستان ری  یادآور شد: در حوزه آموزش و پروش و برای احداث مدارس اعتباری بیش از چهار میلیارد تومان، حوزه بهداشت و درمان شهری و روستایی افزون بر یک میلیارد و ۳۶۰ میلیون تومان ، حوزه خدمات عمرانی شهری و روستایی شامل حمل و نقل، احداث پل، بوستان و آسفالت و طرح هادی بالغ بر ۸۳ میلیارد و ۷۹۲ میلیون تومان ، حوزه کشاورزی بیش از ۲۲ میلیارد و ۶۹۶ میلیون تومان و در حوزه صنایع در نظر گرفته شده است.

گفتنی است صبح امروز و همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر و سالروز ورود تاریخی امام راحل له میهن اسلامی، راهپیمایی مردم شهرری با عنوان حرم تا حرم با حضور هدایت الله جمالی پور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری برگزار شد.

کد خبر 2480517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha