۱۲ بهمن ۱۳۹۳، ۲۱:۲۳

بجاریان:

نهضت آسفالت تنها در یک منطقه ساری اجرا شد

نهضت آسفالت تنها در یک منطقه ساری اجرا شد

ساری - رئیس کمیسیون بودجه و حقوقی شورای شهر ساری با اشاره به اینکه نهضت آسفالت در سال جاری فقط در یکی از مناطق اجرا شد، گفت: این طرح باید در سال آینده در تمامی نقاط شهری اجرا شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید نجاریان شامگاه یکشنبه در جلسه علنی شورای شهر ساری اظهارداشت: باید در بودجه سال آینده اتمام پروژه های ناتمام و  اصول مصادیق و سیاست های اقتصاد مقاومتی جزو برنامه ها و ردیف های اصلی بودجه شهرداری ساری در دستور کار قرار گیرد.

وی با اشاره به محدودیت های منابع مالی در شهرداری ساری، افزود: با توجه به محدودیت های مالی شهرداری باید بسمت درآمدهای پایدار برای گام بردارد.

وی راهکارهای درآمدهای پایدار برای شهرداری را ایجاد بسترهای مناسب جهت سرمایه گذاری با استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های بخش خصوصی و تشویق جهت مشارکت در توسعه و عمران شهری با توجه به نیازمندی های جامعه امروز شهری عنوان کرد.

رئیس کمیسیون بودجه و حقوقی شورای شهر ساری بیان کرد: با توجه به نیاز مبرم جامعه شهری امروز افزایش سرانه فضای شهروندان که یکی از راهکارهای آن ایجاد پارک های محله است باید در دستور کار قرار گیرد.

نجاریان تصریح کرد: در بحث مبلمان شهری، نورپردازی و زیباسازی شهر، شهرداری با برنامه ورود پیدا کند و باید تابلوهای تبلیغاتی سطح شهر ساماندهی شود.

عضو شورای شهر ساری با بیان اینکه بیمارستان فاطمه زهرا که مرکز ریفرال قلب مازندران است، گفت: با توجه به کمبود شدید تخت های مراقبت های ویژه در سطح استان نیاز به توسعه فضای بیمارستانی داشت که این امر با کمک های مردمی و دانشگاه علوم پزشکی اجرایی گردید.

جمال باقری با اشاره به پروژه های حوزه بهداشت و درمان استان که در دهه فجر به بهر برداری می رسد، اظهارداشت: ۱۰ تخت سی سی یو اطفال به بخش اورژانس جنوب شهر اضافه شد.

وی بیان کرد: در منطقه جنوب شهر ساری توافقنامه ای بین شهرداری و دانشگاه علوم پزشکی مازندران برای ایجاد مرکز تخصصی و فوق تخصصی امضاء شد.

باقری با اشاره به خرید وسایل و تجهیزات شهربازی در مرکز استان مازندران، اذعان داشت: شهرداری ساری برای سال آینده بهره برداری از فاز نخست شهربازی در بام شهر این شهر را در دستور کار خود دارد.

کد خبر 2482198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha