۱۳ بهمن ۱۳۹۳، ۱۲:۵۶

آيت الله مهمان نواز:

ايجاد بصيرت و بينش در مردم رسالت اصلی رسانه ها است

ايجاد بصيرت و بينش در مردم رسالت اصلی رسانه ها است

بجنورد- نماينده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری گفت: ايجاد بصيرت و بينش يكی از مهم ترین رسالت ها و وظايف مطبوعات و رسانه ها است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله حبیب الله مهمان نواز ظهر دوشنبه در مراسم پاسداشت چهار دهه خدمات فرهنگی و مذهبی که به همت بسیج رسانه خراسان شمالی برگزار شد، با اشاره به نقش رسانه ها در جریان سازی جامعه، افزود: رسانه ها با برخوداری از افكار و اندیشه ها شایستگی انتقال صحیح اطلاعات و برنامه ها را به مردم دارند.

وی با بیان این که رسانه ها نقش عظیمی در رشد و تعالی مردم و ایجاد بصیرت و بینش در بین آنها دارند، اضافه کرد: اهالی رسانه و مطبوعات می بایست با درک صحیح این جایگاه سعی کنند نقش خود را به درستی ایفا کنند.

عضو سه دوره مجلس خبرگان رهبری گفت: زمانی كه مردم از بصریت ویژه برخوردار نباشند و در جریان مسائل سیاسی قرار نگیرند باطل را سریع تر باور می كنند كه در این هنگام رسانه ها می توانند نقش خود را برای انتقال بصیرت و بینش ایفا كنند.

حضرت آیت الله مهمان نواز

آیت الله مهمان نواز با اشاره به اینكه دشمنان اسلام با برنامه های فاسد سعی در تضعیف عواطف انسانی دارند تصریح كرد: برنامه های دشمنان تا حدی گسترده است كه میان انسان، خدا، حقیقت و عقلانیت فاصله ایجاد می كند و اگر این فاصله ها رفع نشود انسان دچار مشكلات بسیاری خواهد شد.

وی همچنین به نقش رسانه ها در انتقال مفاهیم انقلاب به مردم اشاره كرد و اظهار داشت: برخی از افراد هنوز مفهوم و معانی انقلاب و نهضت انقلاب را آن طور كه باید و شاید درك نكرده اند و وظیفه رسانه ها در این زمینه انقال خصوصیات، ارزش ها و ارجمندی انقلاب است.

نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری گفت: ثمرات انقلاب باید به نسل جوان معرفی شود تا پاسدار خون شهدا باشند و اجازه ندهند دشمنان با برنامه های نامناسب خود بر افكار آنان تاثیر گذاشته و آنها را منحرف کنند.

کد خبر 2483587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha