۱۳ بهمن ۱۳۹۳، ۱۷:۵۴

کفاش:

معلمان پنج هزار شهید را تقدیم انقلاب کرده اند

معلمان پنج هزار شهید را تقدیم انقلاب کرده اند

ری- معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: تقدیم بیش از ۳۶ هزار شهید دانش آموز و پنج هزار شهید فرهنگی نشان دهنده دلبستگی دانش آموزان و فرهنگیان به نظام است.

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر امروز و همزمان با دومین روز از دهه مبارک فجر، حمیدرضا کفاش در مراسم افتتاح نمایشگاه مدرسه انقلاب که با هدف آشنایی نسل جوان و نوجوان با ارزش های انقلاب اسلامی راه اندازی شده اظهار داشت: دهه مبارک فجر ایام جشن برای ملت ایران است زیرا در این ایام انقلاب شکوهمند اسلامی به رهبری امام راحل به ثمر نشست.

معاون وزیر آموزش و پرورش افزود: یکی از ویژگی های انقلاب اسلامی ایران، اعتماد به نسل جوان کشور است به طوری که هم اینک مشاهده می کنیم که کارهایی که به جوانان سپرده شده به بهترین شکل اجرایی و عملیاتی شده است.

وی ادامه داد: در یکی از استان های کشور، مدیریت آموزش و پرورش در یک روز به جوانان سپرده شد و با بررسی های صورت گرفته مشاهده گردید که جوانان و آینده سازان کشور به بهترین شکل کارها را انجام دادند.

کفاش اضافه کرد: در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایران، مسئولان به جوانان اعتماد کردند و بر اساس آن مدیران کارآمدی وارد بدنه نظام شدند و این یکی از رویش ها و دستاوردهای بزرگ انقلاب و نظام اسلامی محسوب می شود.

این مسئول عنوان کرد: جوانان این مرز و بوم همواره در عرصه های مختلف پشتیبان انقلاب و نظام بوده اند و امروز نیز می بینیم که در زمینه های علمی، صنعتی و سایر بخش ها نیز جوانان کشور به پیشرفت های بزرگ و منحصر به فردی دست پیدا کردند.

وی با اشاره به حمایت های مقام معظم رهبری از نسل جوان و نوجوان تأکید کرد: جوانان همواره مورد حمایت مقام معظم رهبری قرار داشتند به همین خاطر جوانان در عرصه های داخلی و بین المللی همواره موجب عزت و سرافرازی نظام اسلامی شده اند و در بیشتر جملات حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری همیشه از جوانان تجلیل شده و امروز این اعتماد ایجاد و هرجا کار را به این قشر فعال سپرده شده، موفق تر بوده ایم

کفاش با اشاره به رشادت های فرهنگیان و دانش آموزان در قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی یادآور شد: تقدیم بیش از ۳۶ هزار شهید دانش آموز و پنج هزار شهید فرهنگی نشان دهنده دلبستگی دانش آموزان و فرهنگیان به نظام است.

گفتنی است آیین افتتاح نمایشگاه مدرسه انقلاب با حضور حجت الاسلام محمد جواد حاج علی اکبری نماینده ولی فقیه در اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزی و رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد در مدرسه باقرالعلوم ری برگزار شد.

کد خبر 2483961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha