۱۴ بهمن ۱۳۹۳، ۱۰:۲۳

حجت الاسلام روحانی نیا:

۳۰۰ گفتمان دینی در مدارس و دانشگاه های خراسان شمالی برگزار شد

۳۰۰ گفتمان دینی در مدارس و دانشگاه های خراسان شمالی برگزار شد

بجنورد- مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۳۰۰ گفتمان دینی به همت نهاد تبلیغات اسلامی در مدارس و دانشگاه های استان برگزار شده است.

حجت الاسلام زین العابدین روحانی نیا در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: برگزاری گفتمان های دینی در مدارس و دانشگاه ها یکی از طرح های مؤثر سازمان تبلیغات اسلامی به منظور ترویج آموزه های دینی در بین نسل جوان و نوجوان کشور است.

وی با اشاره به این که در این زمینه از ابتدای امسال تاکنون اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در مجموع ۳۱۵ گفتمان دینی در مدارس و دانشگاه های استان برگزار کرده است، اضافه کرد: این تعداد گفتمان های دینی با موضوعات مختلف حجاب و عفاف، مهارت های زندگی، آسیب های اجتماعی، دین و زندگی، رسانه ها و ماهواره، جنگ نرم و ...  و با حضور روحانیان و اساتید برگزیده استانی و کشوری اجرا شده است.

حجت الاسلام روحانی نیا افزود: از شمار کل ۳۱۵ گفتمان دینی برگزار شده در خراسان شمالی از ابتدای سال جاری تاکنون، ۲۱۵ مورد آن در مدارس و ۱۰۵ گفتمان دینی نیز در حوزه های علمیه و دانشگاه های مناطق مختلف خراسان شمالی برگزار شده است.

به گفته وی از مجموع ۲۱۰ گفتمان دینی برگزار شده در مدارس خراسان شمالی ۶۰ گفتمان در شش ماهه نخست سال برگزار شده و مابقی مربوط به سال تحصیلی جاری است.

حجت الاسلام روحانی نیا اضافه کرد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده تا پایان سال جاری بیش از ۵۰۰ گفتمان دینی در مدارس، حوزه های علمیه و دانشگاه های استان برگزار می شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی یادآور شد: پارسال در مجموع ۴۷۰ گفتمان دینی در استان برگزار شد که از این تعداد افزون بر ۳۰۰ گفتمان دینی مربوط به مدارس و ۱۶۷ گفتمان نیز در سطح دانشگاه ها و حوزه های علمیه استان خراسان شمالی برگزار شده بود.

کد خبر 2484227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha