۱۴ بهمن ۱۳۹۳، ۱۰:۲۳

بوستان «شهدای گمنام» درجزین به بهره برداری رسید

بوستان «شهدای گمنام» درجزین به بهره برداری رسید

مهدیشهر - شهردار درجزین از بهره برداری بوستان ورودی شهر درجزین به نام بوستان «شهدای گمنام» در راستای برنامه های اجلاسیه ۱۹۸ شهید شهرستان مهدیشهر خبر داد.

سید محمد خاتمی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به افتتاح بوستان «شهدای گمنام» درجزین گفت: این بوستان با حضور امیر زارع فرمانده لشکر ۵۸ تکاور ذوالفقار ارتش، فرماندار مهدیشهر، مسئولان شهرستانی و شهر درجزین رونمایی و به بهره برداری رسید.

وی تصریح کرد: همچنین به یاد و نام این دو لاله گمنام دو اصله نهال به دست امیر زارع فرمانده لشکر ۵۸ تکاور ذوالفقار ارتش غرس شد.

شهردار درجزین هدف از نامگذاری این بوستان به نام «شهدای گمنام» را تدفین دو لاله گمنام در شهوریور ماه سال گذشته در این بوستان عنوان کرد.  

وی، وسعت محوطه بوستان را ۳۰۰ متر مربع بیان کرد و افزود: در این بوستان به مدت شش ماه فعالیت های عمرانی شامل مرقد مطهر دو شهید، آبنما، دو تندیس از نماد دست شهید گمنام و پرنده ای که به آسمان عروج می کند با اعتبار بالغ بر ۲۰۰ میلیون ریال انجام گرفت.

خاتمی در خاتمه ادامه داد: همچنین قرار است در راستای کاشت سه هزار هزار اصله درخت به یاد و نام سه هزار هزار شهید استان سمنان، در پارک یاقوت سرخ واقع در ضلع شرقی شهر درجزین، ۱۷ اصله درخت به یاد و نام ۱۵ شهید و ۲ لاله گمنام شهر درجزین در ۲۲ اسفند روز شهدا غرس شود.  

کد خبر 2484236

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha