۱۴ بهمن ۱۳۹۳، ۱۱:۴۰

مجد:

اجلاسيه شهدا دامغان بزرگترين رويداد فرهنگی سالجاری است

اجلاسيه شهدا دامغان بزرگترين رويداد فرهنگی سالجاری است

دامغان - فرماندار شهرستان دامغان با یادآوری اینکه اجلاسيه شهدای شهرستان از ۲۳ بهمن ماه جاری به مدت یک هفته برگزار می شود، گفت: این مهم بزرگترين رويداد فرهنگی شهرستان در سالجاری است.

به گزارش خبرنگار مهر، علي اصغر مجد پيش از ظهر سه شنبه در نشست خبري خود با خبرنگاران مطبوعات و خبرگزاري هاي شهرستان دامغان در محل دبيرخانه اجلاسيه شهدا شهرستان اظهار داشت: اين اجلاسيه در راستاي برگزاري كنگره سرداران و سه هزار شهيد استان سمنان است كه بايد با استفاده از تمام توان و ظرفيت در خور شأن شهدا برگزار شود.

وي هدف از اين اجلاسيه را ترويج و گسترش فرهنگ ايثار و شهادت بيان كرد و افزود: شهدا سرمايه هاي نظام جمهوري اسلامي ايران هستند كه به بركت خون پاك آن ها امروز كشور و مردم در سايه امنيت و آرامش هستند.

دامغان

رئيس ستاد برگزاري اجلاسيه شهداي شهرستان دامغان خاطرنشان ساخت: اميدواريم اين اجلاسيه كه با تلاش و پشتوانه همه دستگاه هاي اجرايي به ويژه فرمانداری، امام جمعه و نماينده مردم شهرستان دامغان در مجلس شوراي اسلامی برگزار خواهد شد پر شور و باشكوه باشد.

مجد ضمن تشكر از خبرنگاران شهرستان دامغان در انعكاس اخبار و گزارشات جلسات اجلاسيه شهدا گفت: اميدواريم اصحاب رسانه بتوانند رويدادهاي برگزاري اجلاسيه شهدای شهرستان را بهتر از قبل پوشش داده و نقش خود را در اين راستا پررنگ كنند.

چاپ سالنامه شهداي شهرستان دامغان در ۱۰ هزار تيراژ

فرمانده نيروي مقاومت بسيج ناحيه دامغان نیز در این نشست گفت: يكي از اقدامات مهم در راستاي ترويج فرهنگ ايثار و شهادت طراحی سالنامه ويژه شهدای شهرستان تحت عنوان ستارگان پرفروغ برگرفته از عكس، زندگينامه و وصيت نامه شهدا است كه در ۱۰ هزار تيراژ چاپ و در روز برگزاري اجلاسيه توزيع مي شود.

سرهنگ پاسدار سيد محمد رضا حسيني از برگزاري ۹ عنوان برنامه اصلي براي اجلاسيه شهداي دامغان خبر داد و افزود: گلباران قبور مطهر شهداي شهرستان در ۵۰ نقطه با اجراي برنامه هاي متنوع فرهنگي، همايش شب خاطره ها با حضور خانواده هاي معظم شهدا، ايثارگران، جانبازان و چهره هاي ملي، همايش بصيرت با سخنرانی دكتر محمد حسين صفارهرندي، شبي با قرآن با حضور قاريان مطرح كشوري، همايش با نواي كاروان با حضور هنرمندان ملي، اجراي برنامه هاي اثر گزار با موضوع شهيد و شهادت و برنامه اصلي اجلاسيه شهدا از مهمترين عنوان هاي اين رويداد بزرگ فرهنگي است.

دامغان

وي از برافراشته شدن پرچم متبرك بارگاه امام حسين(ع) و امام رضا(ع) طي آئين باشكوه در روز ۲۳ بهمن، كوهپمايي و برگزاري مسابقات استاني موتورسواري در روز جمعه ۲۴ بهمن را از ديگر برنامه هاي جنبي اجلاسيه شهدا بيان كرد.

فرمانده نيروي مقاومت بسيج ناحيه دامغان در خاتمه از همراهي خبرنگاران در انعكاس به موقع جلسات اجلاسيه شهدا تقدير كرد و گفت: اميدواريم تا روز برگزاري اجلاسيه شهدا هشت جلد از فرهنگنامه ۱۰ جلدي شهداي شهرستان دامغان به چاپ برسد.

کد خبر 2484333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha